Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D70 of FUJI S3 Pro ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• D70 of FUJI S3 Pro ?

Welke keuze maak ik best: nu onmiddellijk een D70 of nog een jaartje sparen voor de S3 ? Ook de software die ter beschikking staat voor bewerkingen in RAW kan een belangrijke rol spelen (ik bedoel niet noodzakelijk de bijgeleverde programma's).
    Canikon 40D - D200, D300

Re: D70 of FUJI S3 Pro ?

Oorspronkelijk geplaatst door mexicano
    Welke keuze maak ik best: nu onmiddellijk een D70 of nog een jaartje sparen voor de S3 ? Ook de software die ter beschikking staat voor bewerkingen in RAW kan een belangrijke rol spelen (ik bedoel niet noodzakelijk de bijgeleverde programma's).
    Hoi mexicano,

"nu onmiddellijk een S3", zou mijn keuze zijn.
    Momenteel heb ik een D70 en een S2...

Ik grijp meer en meer naar de D70 omdat die sneller werkt dan de S2.
    Maar eigenlijk houd ik liever van de S2-foto's dan die van de D70

Mijn antwoord is niet concreet maar ik heb wel een keuze die ik kan
    maken in gebruik van deze toestellen in verschillende situaties.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Als S3 gebruiker kan ik moeilijk anders dan de S3 promoten he !!!

Ben zeer tevreden over de S3, hij is niet van de snelste ( hij doet er een paar sec. over om een RAW van 25 mb weg te schrijven ). Ook de 2.5 frames/sec is niet veel/snel. Daar ik voornamelijk modellen en landschappen fotografeer heb ik nog nooit ondervonden dat ik moet wachten om mijn volgend beeld te schieten ( zo rap lopen die modellen nu ook weer niet ) Het kan ook zijn dat ik niet van de rapste ben he !!

Waarom ik de S3 gekocht heb :
      1 Zeer belangrijk voor mij, zijn de gewone baterijen aa 1,2v.
      Niet alleen omdat ze overal op de hoek van de straat te koop zijn maar omdat al mijn ander materiaal ook op deze gewone baterijen werkt ( 602Z, MP3, ... ).
      2 Groot dynamisch bereik.
      3 Vertikale grip met knoppen ( enkel jammer dat ze geen wieleke's aan deze knop voorzien hebben ).
      4 Mijn oog wil ook wat ( mooi spel , voila se, mijn eerlijke mening ).

in sommige revieuws hebben bepaalde het over de trage/slechte focus, maar daar heb ik nog niks van gemerkt. zelfs in donkere/slechte omstandigheden werkt hij zeer snel en juist
      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Ik hou het graag simpel. Zoek je snelheid of beeldkwaliteit? Voor het eerste ga voor de D70 en anders de S3. Wat mij betreft is het zo simpel.

Jan
        You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

Comment

Working...
        X