Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Minolta d7

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Minolta d7

    Oorspronkelijk geplaatst door notex
    Eerste vraag :
    Op de Konica-Minolta website staat dat de 5600HS(D) flits gratis van een software update wordt voorzien. Dit naar aanleiding van onderbelichtingsproblemen bij gebruik met de 7D.

    Antwoord : Daarvan is ons niets bekend.
    Notex,
    Kan je de link doorsturen waar dat staat dat de flits een gratis software update krijgt.
    Ik ben daarin wel geïnteresseerd

    mvg
    Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

    Comment


    • #17
      Re: Minolta d7

      groothoekprobleem opgelost:

      Comment


      • #18
        Re: Minolta d7

        Oorspronkelijk geplaatst door satpet
        Notex,
        Kan je de link doorsturen waar dat staat dat de flits een gratis software update krijgt.
        Ik ben daarin wel geïnteresseerd

        mvg


        selecteer de 22ste vraag : Images are underexposed.....

        Comment


        • #19
          Re: Minolta d7

          Bedankt Notex,

          In het antwoord staat:
          Please rest assured that adjustment of Program Flash 5600HS(D) or 3600HS(D) will have no affect on its performance wither with film cameras, or with other digital cameras

          De reden dat ik deze aanpassing ook wens is dat ik vermoedde dat er op sommige van analoge foto's ook iets mis is. Dit is natuurlijker moeilijker te controleren, omdat de lokale fotograaf dit op de afdruk corrigeert. Bij nazicht van de negatieven bleken sommige veel lichter dan andere.
          Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

          Comment


          • #20
            Re: Minolta d7

            Heb met de mijne ook underexposure problemen.

            Alleen bij mij enkel als ik zonder flits werk buiten bij helder weer. met flits heb ik nog nooit een probleem gehad.

            Heb een Sigma 18-50 DC (3.5-5.6) zo'n nieuwe en een 28-300 macro (3.5-6.3).

            Ben er verder wel tevreden over. Spijtig dat die firmware upgrade versie 1.10 niets voor de underexposure doet, hoewel het probleem al lang bekend is.
            I need more time in my life. Don't you? :-) http://www.ramael.be

            Comment


            • #21
              Re: Minolta d7

              Vandaag ne shoot in Zolder gedaan, met een vriend fotograaf, de 20d met 70-200 2.8L, en de d7 met de oude Minolta 70-210 4.0.
              Wat denken jullie? De Minolta users weten het al waarschijnlijk, de Canonians willen het niet weten!
              Last edited by Rudy; 26 maart 2005, 17:55.

              Comment


              • #22
                Re: Minolta d7

                Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
                Wat denken jullie?
                20D rulezz spot on as a teaspooneke, Mibrolta sucks....troep Rudy, rommel, bagger. rotzooi, rijp voor de schroothoop, brol, vuilnis, speelgoed, die D7.







                ...........zelfs de D30 scoort op alle fronten beter.......met minder pixels

                mvg,
                Z900
                Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                Comment


                • #23
                  Re: Minolta d7

                  ... LOL ...

                  Idd, de Mibrolta blijft mij wel degelijk verrassen ....
                  AF kan blijkbaar goed mee met de nieuwe 20D. Maar ik blijf herhalen, de Minolta equivalenten voor het glas dat ik momenteel heb zijn onbetaalbaar.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Minolta d7

                    Oorspronkelijk geplaatst door Tom
                    ... LOL ...

                    Idd, de Mibrolta blijft mij wel degelijk verrassen ....
                    AF kan blijkbaar goed mee met de nieuwe 20D. Maar ik blijf herhalen, de Minolta equivalenten voor het glas dat ik momenteel heb zijn onbetaalbaar.
                    Tom, zelfs de oer 70-210 4.0 kan zo mee met de Canon 70-200 2.8L, kwa kleur, scherpte en kontrast. Enkel de usm heeft ie niet, maar ook dat heilig huisje is dus gisteren afgebroken. Die L lijn, daar ben ik al een tijdje achter gekomen, is goed, maar niet beter dan de goede lenzen van andere merken.
                    Kijk, de oude fotografen lulden in mijn ogen altijd over die toplenzen van nikon en minolta, (canon kwam daar zelfs niet in voor), en nu zie ik dus wel waarom.
                    Pas op, de betere resultaten komen natuurlijk ook uit de beter body, de tijd dat de lens het belangrijkste was voor de beelden is al weer even voorbij met de komst van digitaal, ik schat de verhouding body lens op 50-50.
                    Verkoop die troep, koop je een 70-200 2.8 ssm, een tamron 28-75, nu het nog kan, de aktie van minolta loopt af, en de 20d zal weldra weer in waarde dalen, als body nr 8 uitkomt bij Canon. (met is erin nu?)

                    Comment


                    • #25
                      Re: Minolta d7

                      Oorspronkelijk geplaatst door Z900
                      20D rulezz spot on as a teaspooneke, Mibrolta sucks....troep Rudy, rommel, bagger. rotzooi, rijp voor de schroothoop, brol, vuilnis, speelgoed, die D7.







                      ...........zelfs de D30 scoort op alle fronten beter.......met minder pixels

                      mvg,
                      ach Z, ...... ik kom wel toe met een 7d, zo snel als die canons gaan die niet stuk..hoop ik

                      Comment


                      • #26
                        Re: Minolta d7

                        Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
                        Tom, zelfs de oer 70-210 4.0 kan zo mee met de Canon 70-200 2.8L, kwa kleur, scherpte en kontrast. Enkel de usm heeft ie niet, maar ook dat heilig huisje is dus gisteren afgebroken. Die L lijn, daar ben ik al een tijdje achter gekomen, is goed, maar niet beter dan de goede lenzen van andere merken.
                        Kijk, de oude fotografen lulden in mijn ogen altijd over die toplenzen van nikon en minolta, (canon kwam daar zelfs niet in voor), en nu zie ik dus wel waarom.
                        Pas op, de betere resultaten komen natuurlijk ook uit de beter body, de tijd dat de lens het belangrijkste was voor de beelden is al weer even voorbij met de komst van digitaal, ik schat de verhouding body lens op 50-50.
                        Verkoop die troep, koop je een 70-200 2.8 ssm, een tamron 28-75, nu het nog kan, de aktie van minolta loopt af, en de 20d zal weldra weer in waarde dalen, als body nr 8 uitkomt bij Canon. (met is erin nu?)

                        Ik ben toch niet van plan mijne 1D-Mark II te verkopen hoor.
                        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                        Comment


                        • #27
                          Re: Minolta d7

                          Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
                          Ik ben toch niet van plan mijne 1D-Mark II te verkopen hoor.
                          Open minded hé Jeff, open minded!!
                          1dmkII is pro, niet te vergelijken hé.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Minolta d7

                            Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
                            ach Z, ...... ik kom wel toe met een 7d, zo snel als die canons gaan die niet stuk..hoop ik
                            Tot er weer een nieuwe om de hoek komt kijken, niet Rudy
                            Canon 10D, glass, flashes & extra's
                            Fuji S602Z & extra's
                            www.CooMa.be BD0176BE

                            Comment


                            • #29
                              Re: Minolta d7

                              Oorspronkelijk geplaatst door Z900
                              20D rulezz spot on as a teaspooneke, Mibrolta sucks....troep Rudy, rommel, bagger. rotzooi, rijp voor de schroothoop, brol, vuilnis, speelgoed, die D7.


                              ...........zelfs de D30 scoort op alle fronten beter.......met minder pixels

                              mvg,
                              Welke objectieve, door jou zelf ondernomen, test wijst dat aan?
                              I need more time in my life. Don't you? :-) http://www.ramael.be

                              Comment


                              • #30
                                Re: Minolta d7

                                Owanneke........ Ik zat maar met Rudy zijne 7D te spotten he...we hadden elkaar (incl. Tom) daags ervoor vermaakt met deze ongein....

                                Camera heeft een ergonomische KNOP bediening (toch wat positiefs )

                                mvg,
                                Z900
                                Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                                Comment

                                Working...
                                X