Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Z3 or not Z3 ...?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Z3 or not Z3 ...?

Hallo fotofreaks !

Graag zou ik 1 dezer de aanschaf overwegen van een Konica Minolta Z3, maar ik had daaromtrent graag nog wat info gekregen ...
    Zijn er onder jullie die werken met dit toestel, en zijn de bevindingen positief of negatief?
    Is het waar dat de shutterlag bij dit toestel al is een probleem is?
    Wat zijn de bevindingen van een aankoop via internet, of is het toch aan te raden dit te regelen via een fotoshop?
    Dank voor de reakties,

Prinske.

Re: Z3 or not Z3 ...?

check uw pm
    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

Comment

Heb mij ook Z3 aangeschaft. Goed keuze tot nu toe. Ik heb er nog niet zo veel mee gewerkt maar toch zeer tevreden. Wel met 128 Mb kaart en herlaadbare batterijen! Zeer gebruiksvriendelijk. Wat de shutter lag betreft: is verbazingwekkend kort! Dat vond ik ook een zeer belangrijke eigenschap.

Comment

heb mij in december een Z3 aangeschaft. Ben er zeer tevreden over. Snel toestel. Alleen binnen is de Z3 niet gemakkellijk (moeilijk scherstellen) . De AS (anti shake) werkt verbluffend. Ook een klein statief dient overwogen te worden (zeker voor de zoom van 420 mm (anders heel moeilijk om scherpe foto's met volle zoom te trekken. In heb een 512 Mb erbij aangeschaft. Gebruik van AA's is zeer handig en oplaadbare gaan in dit toestel lang mee. Toch een bijkomende set gekocht. Al bij al zeer tevreden tot op heden.
        De mijne heb ik via internet aangekocht, geen problemen en goede service
        Peterl
        The future brings my best photo. Time is on my side.
        Canon EOS 7D & Canon Powershot G15 /https://plus.google.com/u/0/+PeterL/

Comment

de antishake is niet verbluffend als ge een statief nodig hebt om met volle zoom te trekken
          foto als spiegel of als venster?

Comment

soms wel nodig ifv lichtomstandigheden, bijvoorbeeld bewolkt
            The future brings my best photo. Time is on my side.
            Canon EOS 7D & Canon Powershot G15 /https://plus.google.com/u/0/+PeterL/

Comment

Working...
            X