Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aanbieding in de makro

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• aanbieding in de makro

Van iemand uit de familiekring kreeg ik deze vraag.
    Wat ik vond van dit digitaal toestel van HP plus bijhorende fotoprinter van HP die momenteel in de makro in de aanbieding staat. Omdat ik eigenlijke geen echte kenner ben speel ik mijn vraag aan jullie door hier op dit forum. Printer en fototoestel voor de prijs van 229 EURO.
    Dit zijn de gegevens over printer en fototoestel.

3,2 megapixel - 15x zoom (3x optisch/5x digitaal) - groot 4,6 cm LCD-scherm - 16 Mb intern geheugen - SD/MMC-kaartslot voor extra geheugen - videoclipfunctie - 7 auto modes - Fast Shot mode - HP Instant Share - printsnelheid: tot 17 pag./min. in zwart en tot 12 pag./min. in kleur - printresolutie: tot 4800 geoptimaliseerde dpi - scanresolutie: tot 600 x 2400 dpi - kopieersnelheid: tot 17 pag./min. in zwart en tot 12 pag./min. in kleur - randloos foto's afdrukken op formaat 10 x 15 cm tot A4
    Graag jullie mening.

Re: aanbieding in de makro

'tja , het zal wel werken he , maar of het superkwaliteit is , geen idee .
    http://www.dullaert.net

Comment

U weet toch dat de afkorting van HP staat voor Hoopjes Problemen !
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Ik heb ooit een HP-printer gehad, en die heb ik weggedaan omdat de printkost veel te hoog is. De inktpatronen zijn verschrikkelijk duur in vergelijking met die van Canon, en daar komt nog bij dat er voor Canon zelfs heel goedkope en goede namaak-inkt te vinden is.

En er zijn volgens mij betere fabrikanten van fototoestellen.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
          Ik heb ooit een HP-printer gehad, en die heb ik weggedaan omdat de printkost veel te hoog is. De inktpatronen zijn verschrikkelijk duur in vergelijking met die van Canon, en daar komt nog bij dat er voor Canon zelfs heel goedkope en goede namaak-inkt te vinden is.

En er zijn volgens mij betere fabrikanten van fototoestellen.
          Klopt want de toestellen van HP kunt u onder een andere naam in de Lidl en de Aldi vinden. En vooral de Aldi geeft 100 maal betere service dan HP.

Niet goed, of tevereden geld terug. Geen gezeur.
          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Voor 229 euro , of in ieder geval daar in de buurt , kun je een Canon A 75
            Canon A 85 kopen , dat ik naar mijn mening een veel beter toestel
            Welliswaar zit er dan nog geen printer bij natuurlijk ........
            Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
            Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Het fototoestel, zou ik niet kopen daar is hp niet echt in bedreven. Al heb ik met mijn hp toch knappe foto's gemaakt.

Een printer van hp is wel van kwaliteit,en vooral als je deze voor teksten(lees huis,tuin en keukenwerk) gaat gebruiken bestaan er goede hp'kes. Wil je echt een fotoprinter dan moet je kiezen voor canon of epson. Als ik een beginner was met weinig ervaring op pc gebied, zou ik toch voor hp kiezen! er zijn andere merken zoals lexmark die pas echte "brol" zijn. Mijn printer'ke is ook vervanging toe omdat hij 'te' traag is. Maar leg mijn hp print van een tekst tegen een nieuwere printer en je ziet weinig verschil.
              Je kan beter eens kijken wie de goedkoopste inkt heeft, deze zijn op termijn veel duurder dan de printer zelf. Dus je kan beter iets meer uitgeven voor een printer met goedkopere inkt. Dan andersom.

Jonas
              Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
              Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                U weet toch dat de afkorting van HP staat voor Hoopjes Problemen !
                Weet u dat ik al 10.000 fotos trek zonder enig probleem met mijn "hoopje problemen"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Flat-6
                  Weet u dat ik al 10.000 fotos trek zonder enig probleem met mijn "hoopje problemen"
                  ik zit al aan 3535 (meestal zonder enig probleem)

Wat de printer betreft, ik heb ook een hp. Maar het klopt inderdaad dat de inkt verschrikkelijk duur is. Als ik nieuwe inkt koop lig ik aan een 75€, maar die inkt gaat ook echt lang mee. En ik print tamelijk veel.
                  Ik kan je zeggen dat ik heel tevreden ben met de printer maar waarschijnlijk zal ik binnenkort een nieuwe kopen (all in one) en wie weet zal dat terug een hp worden...
                  En wat betreft de aldi, die verkopen idd hp printers, maar niet onder een andere naam, zij noemen ook hp. Er staat er volgende week zelfs één, een all in one voor 95€.

groeten Koen
                  You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
                  www.koendd.be

FZ50

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koen dd
                    ik zit al aan 3535 (meestal zonder enig probleem)

Wat de printer betreft, ik heb ook een hp. Maar het klopt inderdaad dat de inkt verschrikkelijk duur is. Als ik nieuwe inkt koop lig ik aan een 75€, maar die inkt gaat ook echt lang mee. En ik print tamelijk veel.
                    Ik kan je zeggen dat ik heel tevreden ben met de printer maar waarschijnlijk zal ik binnenkort een nieuwe kopen (all in one) en wie weet zal dat terug een hp worden...
                    En wat betreft de aldi, die verkopen idd hp printers, maar niet onder een andere naam, zij noemen ook hp. Er staat er volgende week zelfs één, een all in one voor 95€.

groeten Koen
                    Als je veel foto's print aan A4-formaat, dan zijn die inktpatronen ook zo leeg (bij alle merken).

Bij HP is het soms goedkoper om gewoon een nieuwe printer te kopen, als de inkt op is .

Voor een Canon kan je al inktpatronen vinden voor maar 2,75 euro per kleur (op computerbeurzen zelfs voor maar 2 euro). En de nieuwe Canon-printers komen overal als beste uit de tests. Waarom zou je dan nog een veel te dure (per afdruk) HP kopen?
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

Comment

En de nieuwe Canon-printers komen overal als beste uit de tests. Waarom zou je dan nog een veel te dure (per afdruk) HP kopen?
                      Heb jij al eens een zwartwitprint van een HP7960 of een HP8450 fotoprinter gezien?Prachtige neutrale zwartwitschakeringen en geen lelijke kleurenzweem zoals bij Canonprints.En als je het HP Premium Plus-papier gebruikt blijven je prints 10-tallen jaren goed zonder ook maar het minste fading van de kleuren wat bij Canon zeker niet het geval is (en zeker niet als je die goedkope alternatieve inkten gaat gebruiken!)

Elke printer (ook Canon!) heeft voor- maar ook nadelen.Het is wikken en wegen wat je zelf het belangrijkste vind.

De HP-inkt is zeer duur en 't papier ook maar voor kwaliteit betaal je.Als je deze in Duitsland besteld heb je de originele HP-produkten ongeveer 35 percent goedkoper dan hier.En zoals reeds gezegd zijn de Hp-printers oerdegelijk gemaakt.
                      Last edited by roadrunner; 19 februari 2005, 18:12.
                      Danny's Photosite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner
                        Heb jij al eens een zwartwitprint van een HP7960 of een HP8450 fotoprinter gezien?Prachtige neutrale zwartwitschakeringen en geen lelijke kleurenzweem zoals bij Canonprints.En als je het HP Premium Plus-papier gebruikt blijven je prints 10-tallen jaren goed zonder ook maar het minste fading van de kleuren wat bij Canon zeker niet het geval is (en zeker niet als je die goedkope alternatieve inkten gaat gebruiken!).
                        Ha....das een goeie....spreek over 'goedkope alternatieven' terwijl INKTJET een goedkoop alternatief is !!!! Welk merk ge ook neemt !
                        Koop U nen deftige dey-sub printer en ge wilt NOOIT meer een inktjet, zelfs de 8000 series van HP niet !
                        Canon 30D - Tammy 28-75 2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner
                          De HP-inkt is zeer duur en 't papier ook maar voor kwaliteit betaal je.
                          Ja inkt, bij HP duur maar je vervangt de printknoppen ook elke keer.
                          Wat me beter lijkt dan bij Canon.

Het HP papier is kortweg slecht! Leg het tussen een papiersnijmachine,en je waant je even dat je een papiervernietiger hebt. Voor mijn gewone afprints gebruikt ik imprega premium papier. En voor echt chique prints gebruikt ik clairefontaine DCP Papier, dat immens mooie afdrukken geeft. En je kan beide merken zonder problemen versnijden.
                          Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                          Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

Comment

Als je veel foto's print aan A4-formaat, dan zijn die inktpatronen ook zo leeg (bij alle merken).

Bij HP is het soms goedkoper om gewoon een nieuwe printer te kopen, als de inkt op is .
                            Sommige type's HP printers kan je inderdaad beschouwen als "wegwerp printers" daar de cartridges nagenoeg even duur zijn als de printer zelf, inclusief cartridges.
                            Maar ook het volgende werkt prima,

Zei het wel dat je heel zorgvuldig dient te werk te gaan en vooral.............op tijd bijvullen, om het dichtslippen van de printerkop te voorkomen.
                            Al kan in dat geval een zalig heet badje nog uitkomst bieden om de ganse handel toch nog te redden
                            Canon 300 D EF-S 18-55, Tamron 28-75 XR DI 2.8, Canon 50-200 L, Canon 100-300 5.6 L, speedlite EX 380, SANDISK 256 MB ULTRA II,
                            Hitachi 2 GB(hmm.. nog sneller)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black Bandit
                              Misschien toch even opmerken dat HP bij een nieuwe printer inktvullingen gebruikt met een veel kleinere inhoud dan de navullingen. Kan je een week na aankoop al op zoek naar navullingen.
                              Voor de rest ben ik heel tevreden over mijn HP 970CXi ook al is die ondertussen al enkele jaren oud.
                              Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Working...
                              X