Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mijn vrouw heeft deze en is er uitermate content mee. Makkelijke bediening , handmatig in te stellen etc etc . Komt ook goed uit de diverse reviews. Dus het is een goed toestel
Het hangt er helemaal vanaf van wat jouw eisen zijn. Wat fotografeer jij graag (vb aktie, landschap, binnenshuis, portret?), en welke instellingen jij zoekt binnen een camera.
Meer informatie kun je vinden (engelstalig) op: www.dpreview.com
Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
Het hangt er helemaal vanaf van wat jouw eisen zijn. Wat fotografeer jij graag (vb aktie, landschap, binnenshuis, portret?), en welke instellingen jij zoekt binnen een camera.
Meer informatie kun je vinden (engelstalig) op: www.dpreview.com
Ok merci ga deze waarsch halen woensdag bij topfoto.de, het fototoestel dient voor normaal gebruik gwn landschap, mensen ,... als ge miss eentje beter weet moogt ge altijd zeggen budget = 300€ (Max)
Als je de A85 wilt vergelijken met de nikon coolpix 4200, kijk dan even op www.CameraPortal.nl Daar staan de meeste camera's die er op dit moment verkrijgbaar zijn genoemd en je kunt ze heel eenvoudig met elkaar vergelijken.
Succes ermee!
Kijk misschien een trapje hoger, naar de a95. Ik heb net zo eentje gekocht, en dit voor een aantrekkelijke prijs (€401, incl. Löwepro tasje, Sandisk CFII 512 kaart, Powerbank lader en 8 batterijen en P&P).
Dit bij www.topvision-online.de
Alles netjes thuisgebracht door GLS.
Ok merci ga deze waarsch halen woensdag bij topfoto.de, het fototoestel dient voor normaal gebruik gwn landschap, mensen ,... als ge miss eentje beter weet moogt ge altijd zeggen budget = 300€ (Max)
Kga naar topfoto( www.topfoto-online.de ) in Düren (volgend weekend) en die A95 zit er goed uit ma mijn budget is nie zo groot, maar ik zie juist dat de A85 niemeer op hun site staat :/ van de ene dag op de andere , raar , dan miss de A95
De reden waarom de A75 en A85 "plots verdwijnen", is omdat er een opvolger voor beide toestellen zit aan te komen/aangekomen is:
De Canon A510 en A520.
Beide nieuwe toestelletjes hebben o.a. 4x zoom, zijn compacter en wegen door gebruik van 2 ipv 4 batterijen ook lichter.
Een ander belangrijk verschil is het gebruik van SD- geheugenkaartjes ipv CF zoals bij de A75/85/95 reeks.
De A75/85/95 reeks zijn in ieder geval uitstekende toestelletjes.
Last edited by Kodaksken; 15 februari 2005, 14:55.
Comment