ik hoop in ieder geval dat de bestelling er snel is, crimi, want ik zit hier met een 8MB !! compact flash, en die is redelijk snel vol ;-)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
wie bestelt binnenkort bij PIN ?
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
-
Aiaiai, ik kreeg bij mijn D7i ééntje van 16Mb en die stond na 5 foto's al vol, dus ik kan je frustratie begrijpen ! Ik hoop het ook hoor, samen met jou... maar ik heb het volste vertrouwen in PIN.
Als je het echt niet kan uithouden: ik heb hier nog een 128Mb kaartje van HAMA dat in mijn 7i alle dienst weigert, maar waarvan ik vermoed dat er verder niets mee aan de hand is.
Als het zo kriebelt mag je in afwachting van je Ridata even die HAMA komen ophalen en dan ruilen we de boel weer om van zodra ze aankomen.
greetz,Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / Ext EF 1.4x II
Comment
-
Als je het echt niet kan uithouden: ik heb hier nog een 128Mb kaartje van HAMA dat in mijn 7i alle dienst weigert, maar waarvan ik vermoed dat er verder niets mee aan de hand is.
Als het zo kriebelt mag je in afwachting van je Ridata even die HAMA komen ophalen en dan ruilen we de boel weer om van zodra ze aankomen.
Nikon Coolîx 775Nikon D50
Comment
-
www.powerinnumbers.com.au, hebben die enkel media ? Of ook camera's, lenzen, ... ?
Hoe zit het overigens met garantie ?
"Away put your weapon, I mean you no harm"
En de garantie ? Die is ONOVERTROFFEN !!!
Hannie
Olympus E-10Hannie
Comment
-
Ik heb vrijdagavond ook een bestelling geplaatst en nog geen trackingnumber, maar dat zal aan 't weekend liggen. We worden "te" verwend hé ! Nu vinden we al dat Vasa de pakjes op zondag naar DHL of FEDEX moet voeren...
Maandag trekkingnumber en donderdag of vrijdag geleverd is mijn voorspelling.
(Ik kreeg wel al (perssonlijke) reactie van Vasa betreffende mijn bestelling dus het feit dat ik (nog) geen trackinnr. heb zal aan het feit liggen dat Fedex of DHL geen pakjes ophaalt in het weekend denk ik.)
ik wacht vol ongeduld op het CFke - jullie hadden gelijk zenne, met 16MB kan je niet veel aanvangen!!!
ciao xenne
ps : zou het niet voordeliger uitkomen moesten een paar mensen samen bestellen ipv allemaal appart? volgende keer laat ik iig iets weten als ik iets bestel!
Comment
-
-
ps : zou het niet voordeliger uitkomen moesten een paar mensen samen bestellen ipv allemaal appart?
De moeite waard dus om meer dan 1 item te bestellen. Trouwens, verander op hun orderformulier maar eens het aantal van 1xCF naar 9xCF....verzendingskosten blijven dezelfde. Vanaf 10xCF veranderen de kosten....
I swear Your Honour, I have no idea where that knife came from....
Nolta S404I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....
Comment
-
Dat is wat wij ook gedaan hebben. 2 IT's besteld. Resultaat: Verzendingskosten gaan naar beneden (1 IT: 45AUD, 2 IT: 55AUD, dus veel minder dan het dubbele) en ook op de bijkomende kosten van DHL hebben we serieus bespaard (35.87€ ipv 31€ (??)).
De moeite waard dus om meer dan 1 item te bestellen. Trouwens, verander op hun orderformulier maar eens het aantal van 1xCF naar 9xCF....verzendingskosten blijven dezelfde. Vanaf 10xCF veranderen de kosten....
gegroet
xenne
Edited by - xenne on 25 August 2002 13:26:01
Comment
-
Yoda: Je moet hier eens een search doen op PIN of Powerinnumbers. Je zal een massa positieve berichten vinden over garantie en service: ze sturen je bij defect soms zelfs al een nieuw item alvorens het defecte bij hen is toegekomen...
Nu maar hopen dat er geen malafide figuren van deze informatie gebruik maken om hen erop te leggen...
greetz,Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / Ext EF 1.4x II
Comment
-
-
en wie is het geworden . DHL of FEDEX ?
en wanneer is het pakje opgepakt ?
Origin MELBOURNE CITY SERVICE CENTRE
Destination BRUSSELS
Date Time Location Details*
26 Aug 02 15:37 MELBOURNE CITY SERVICE CENTRE -AUSTRALIA Shipment has been picked up
26 Aug 02 19:31 MELBOURNE -AUSTRALIA Departed from DHL facility
26 Aug 02 20:02 MELBOURNE -AUSTRALIA Arrived at DHL facility
26 Aug 02 23:18 MELBOURNE -AUSTRALIA Departed from DHL facility
i'm so excited
aal zal dat zeker lukken voor het weekend, vergeet echter niet dat Australie heel ver weg is ...
cheers
xenne
Comment
Comment