Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wie bestelt binnenkort bij PIN ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Hoe moet ik dit interpreteren? Als hulp of ironie...

Edited by - Burdy on 21 August 2002 20:59:19
    Nikon D50

Comment

echt niemand die daar een bestelling gaat plaatsen binnen de paar weken?

Nikon D50

Comment

Burdy,

Wat is PIN? Waar ergens?

Ik heb òòk geen Visa-kaart of dgl., heb al 2x via Duitse online-shop gekocht door (na online bestelling te plaatsen, en bevestigende e-mail met bestel-nr. te krijgen) gewoon in de bank het bedrag te gaan overmaken, rek. naar rek., wat dan (Dexia) rond7,5 euro transferkosten meebracht. Punt.

Andere vraag: welke CF kaart? Waar is het allergoedkoopste? Kan de aankoop dan niet met enkelen gecentraliseerd, want dan besparen we èn op bank-transferkosten èn op verzendingskosten (alles plots maar één derde als je bijv. met 3 bent.
        Vind ik heeeeeeeeel logisch.
        Alleen, je moet mensen vinden, en ze wonen best niet in Oostende als je zelf in Maaseik zou wonen.

Ben eigenlijk ook wel vragende partij voor een CF-kaart (256Mb), bij Ridata Australië nl. 99 euro, verzendingskosten via DHL naar Europa 18 euro. Maar, liefst nog niet deze maand.

Andere geînteresseerden die wél direct nood hebben aan bijkomende CF-kaart(en)?

wie kijkt als een kind en poëzie in alles vindt,
        wint aan levenswaarde.
        wint aan levenswaarde

Comment

Burdy: ik woon in Gent en wil wel voor jou bestellen, maar ik ga een IT bestellen en daar zal ik enkele (kleine) taxen moeten voor betalen... dus je riskeert wel dat ze op het kaartje ook een tax gaan heffen (omdat het erbij steekt), alhoewel dat normaal niet gebeurt, maar als ik dat samen met een IT bestel kan ik nikske garanderen...

Wat ik eventueel ook voor jou kan doen is een apparte bestelling plaatsen met mijn creditcard en dan zijn er twee mogelijkheden:

1) Met jouw adres als leveringsadres als je het geld bij mij komt afleveren vóór de bestelling of tijdens de bestelling (je mag bij mij op computerscherm de bestelling volgen op het moment dat ik ze plaats, en aldus verzekerd zijn dat ik wel degelijk jouw adres intik als leveringsadres)

2) Met mijn adres als leveringsadres en dan kom je het gewoon bij mij halen, en dus ook dan pas betalen, als het toegekomen is... Dit is indien je me niet helemaal vertrouwt (en dat kan ik begrijpen hoor...) en zo ben je dus geen geld kwijt zonder kaartje ! Trouwens dan kan ik ook nog een kaartje bijbestellen en delen we de transportkosten.

Indien je geïnteresseerd bent, mail me even ! (adres bij profiel) Ik woon dichtbij de Nieuwe Wandeling (dichtbij hé ! Niet in...) of het Rabot als je dat beter kent. Daartussen eigenlijk...

greetz,

Edited by - crimi on 22 August 2002 00:11:13
          Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

Comment

ga eens naar de argenta bank, als je daar een rekening opent is alles gratis, ook visa en zonder kleine lettertjes.

Comment

thx, maar ik heb al afgesproken met crimi, die blijkt héél dichtbij te wonen, en gaat er binnenkort ook bestellen.

Nikon D50

Comment

Burdy, EN, Crimi,

mag ik de url hebben van die "PIN" waar jullie bestellen?
                thanks a lot

wint aan levenswaarde.
                wint aan levenswaarde

Comment

Burdy, EN, Crimi,

mag ik de url hebben van die "PIN" waar jullie bestellen?
                  thanks a lot
                  dat doen er hier zoveel

http://www.powerinnumbers.com.au/

mvg,

Z900

Oly E-10/TCON-14B/MCON-35/WCON-08B/54MZ-3/B&W-CPF
                  Oly C-700UZ
                  GP-PBII, GP-PB Smart
                  Lowepro Nova 3
                  http://www.pbase.com/z900
                  Z900
                  Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Comment

Yepun, als je bliksemsnel reageert kan ik nog snel een kaartje voor je bij bestellen...

greetz,
                    Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

Comment

ik heb net iets besteld van PIN, weet er iemand na hoeveel tijd er normaal geleverd wordt?

ciao
                      xenne

Comment

ik heb net iets besteld van PIN, weet er iemand na hoeveel tijd er normaal geleverd wordt?

ciao
                        xenne

4 tot 5 Dagen. Je krijgt een bevestiging en een trackingnumber waarmee je op www.fedex.com precies kunt zien waar je bestelling is.

Hannie
                        Olympus E-10
                        Hannie

Comment

4 tot 5 Dagen. Je krijgt een bevestiging en een trackingnumber waarmee je op www.fedex.com precies kunt zien waar je bestelling is.
                          bedankt voor de info Hannie! dat trackingnumer heb ik nog niet gekregen, kreeg enkel een bevestiging dat mijn order goed gekeurd werd. die mail bevat wel een Transaction ID maar dat zal wel niet het trackingnumer zijn zeker?

mvg
                          xenne

Comment

bedankt voor de info Hannie! dat trackingnumer heb ik nog niet gekregen, kreeg enkel een bevestiging dat mijn order goed gekeurd werd. die mail bevat wel een Transaction ID maar dat zal wel niet het trackingnumer zijn zeker?

mvg
                            xenne

Neen daar krijg je nog een aparte email over. Ik kreeg die de volgende dag maar ik weet niet hoe dat met jouw order zit i.v.m. weekend...

Hannie
                            Olympus E-10
                            Hannie

Comment

PiN doet het met DHL en niet met Fedex
                              Op de website van PiN vind je alle informatie, en ook een vakje om tracking-nummer in te vullen
                              http://www.powerinnumbers.com.au/default.asp?mode=service

Comment

Stephrum: PIN werkt(e?) wel degelijk met Fedex. Of in ieder geval OOK met Fedex, bij was het ook met Fedex.
                                Maar misschien zijn ze nu overgeschakeld.

Ik heb vrijdagavond ook een bestelling geplaatst en nog geen trackingnumber, maar dat zal aan 't weekend liggen. We worden "te" verwend hé ! Nu vinden we al dat Vasa de pakjes op zondag naar DHL of FEDEX moet voeren...
                                Maandag trekkingnumber en donderdag of vrijdag geleverd is mijn voorspelling.

(Ik kreeg wel al (perssonlijke) reactie van Vasa betreffende mijn bestelling dus het feit dat ik (nog) geen trackinnr. heb zal aan het feit liggen dat Fedex of DHL geen pakjes ophaalt in het weekend denk ik.)

greetz,

Comment

Working...
                                X