Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 80-400

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sigma 80-400

Ik zou me deze lens willen aanschaffen. Op een D70.Prijs 998 €.
    Solden:zou 600€ goedkoper zijn tegenover de 'normale' prijs? Is dit een goede keuze, of zijn er betere alternatieven in dezelfde prijsklasse?

Sigma 80 - 400mm f4.5-5.6 EX OS APO Nikon AF.

Thx voor jullie mening.
    D90 - D70 - F80 + glas

Re: Sigma 80-400

Oorspronkelijk geplaatst door mil1
    Ik zou me deze lens willen aanschaffen. Op een D70.Prijs 998 €.
    Solden:zou 600€ goedkoper zijn tegenover de 'normale' prijs? Is dit een goede keuze, of zijn er betere alternatieven in dezelfde prijsklasse?

Sigma 80 - 400mm f4.5-5.6 EX OS APO Nikon AF.

Thx voor jullie mening.

Dit is de normale prijs hoor, laat je niet wijsmaken dat deze in solden staat , 'k heb me juist in occasie de nikkor 80-400 vr gekocht, zou in theorie, ver dezelfde lens zijn, misschien dat de sigma iets minder is van kwaliteit ????? (heb ik me laten wijsmaken, 't zou evengoed dezelfde lens kunnen zijn, gewoon ander merk ?), en die nikkor kun je nieuw voor iets minder dan 1245 (geloof ik bij konijnenberg) euro vinden

Eerste klas lens, gewoon de af wat aan de trage kant... maar in die prijsklasse is het afwegen tussen deze lens, en de bigma (50-500), die is dan wel snel, maar heeft geen vr, kun je dus geen foto's mee trekken onde de 1/500 e...... 't is allemaal wat afwegen, en compromissen zoeken.....
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Re: Sigma 80-400

.....
      Groetjes
      ----JO

Comment

Working...
      X