Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panasonic Fz20 of Coolpix 8800 ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Panasonic Fz20 of Coolpix 8800 ?

Rufie,

Heb jij enig idee of ze bij top-foto de teleconverter op stock hebben of vlug kunnen leveren?

Groet

Marc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marcvandenbril
      Rufie,

Heb jij enig idee of ze bij top-foto de teleconverter op stock hebben of vlug kunnen leveren?

Groet

Marc
      Kan ik niet op antwoorden. Ik zou gewoon een mailtje sturen naar Ingo. Je zal wel vlug antwoord krijgen.

Groeten,
      Rufie.

Comment

Marc, aan de telefoon en via e-mail hebben beide winkels dat gemeld.
        Ik heb verder ook geen navraag gedaan.

Rufie, was er bij de Fz20 een nederlandstalige handleiding bij?
        Greetz, Ludwich

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lvenn
          Marc, aan de telefoon en via e-mail hebben beide winkels dat gemeld.
          Ik heb verder ook geen navraag gedaan.

Rufie, was er bij de Fz20 een nederlandstalige handleiding bij?
          Yep, mooi nederlandstalig boekje erbij.

Comment

foutje
            Last edited by Loesje; 20 januari 2005, 17:49.

Comment

Ik heb ook naar dit gekeken.
              Ik vond uiteindelijk heel simpel het prijsverschil niet opwegen tegen de zogenaamde kwalitatieve voordelen.
              Ik heb uiteindelijk zelfs voor de panasonic FZ-15 gekozen en heb dit toestel nog steeds met alle plezier en tevredenheid. De 12 x optische zoom is geweldig en de auto focus werkt erg goed. Volgens de reviews zou die nog wel eens moeten jagen maar daar heb ik weinig tot geen last van. Voor wat betreft het punt accu, ik heb een 512 mb geheugenkaart die ik helemaal vol kan schieten op één accu. Dus waarom zou ik op dit moment een extra accu nodig hebben. Daarbij komt dat de accu inderdaad in Duitsland en Nederland wel te bestellen is. Ik vind zelf dat de CP 8800 een machtig apparaat is maar de FZ vind ik prettiger in de hand liggen, de mogelijkheid van manuele focus is een leuke extra aan de draairing.

De camera is in gebruik erg snel alleen de opstart heeft even nodig, maar wat wil je met een optische lens van 12 x die moet even in model komen.

Als het geld geen rol speelt is de keuze misschien moeilijker anders zou ik zeker voor Panasonic/Lumix kiezen omdat je dan de teleconvertere erbij hebt voor dezelfde prijs als de CP 8800.

Heel veel succes en veel plezier met de zoektocht en de aanschaf!!

groet,

Vlegel
              Panasonic FZ 15

"...Met een 12 x optische Leica lens in de hand, komt de wereld erg dichtbij...."

Comment

Working...
              X