Wanneer je voor de aanschaf van een nieuw toestel al eens wat verder zoekt dan je vertrouwde fotoshop, kom je via het net al snel bij Kelkoo terecht. Kelkoo geeft voor de meeste toestellen een lijst van internet-shops waar je soms zeer prijsgunstig kan aankopen, dikwijls merkelijk goedkoper dan in de gewone fotowinkel.
Mijn vraag nu, wie heeft ervaring (positieve of negatieve) met aankopen via het net bij een van die Kelkoo-winkels. Waar moet je speciaal op letten ?
Ik zie in die lijst ook meestal grote verschillen staan: bv. Canon Powershot G6: de ene winkel biedt hem aan, aan 789 €, de andere aan 593 €, dat is bijna 200 euro verschil voor hetzelfde toestel
Waar zit het addertje ?
Josy
Mijn vraag nu, wie heeft ervaring (positieve of negatieve) met aankopen via het net bij een van die Kelkoo-winkels. Waar moet je speciaal op letten ?
Ik zie in die lijst ook meestal grote verschillen staan: bv. Canon Powershot G6: de ene winkel biedt hem aan, aan 789 €, de andere aan 593 €, dat is bijna 200 euro verschil voor hetzelfde toestel
Waar zit het addertje ?
Josy
Comment