Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

promotie

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Een goede raad...spendeer je geld aan het fototoestel en vergeet de printer. Laat je foto´s printen in het labo, niet duurder en zoveel beter.
    Jos

http://www.photo.net/photodb/user?user_id=269430
    http://www.jos-echelpoels.smugmug.com

Comment

Ik heb destijds deze bundel gekocht bij Carrefour. Resultaat : de printer heb ik nog (foto's op A4 printen kost wel wat maar zijn 1e klas) en het fototoestel heb ik ondertussen vervangen door een Minolta Dimage S404. Kost natuurlijk een stuk meer, maar dan heb je ook "wat". Probleem met die C318 zijn vooral de kleuren, niet te doen.
      L.P.

EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
      BD0118BE

Comment

bedankt voor de tip
        het zal dan een een canon a2000 worden, bestellen op webvoordelig.be

Comment

Een goede raad...spendeer je geld aan het fototoestel en vergeet de printer. Laat je foto´s printen in het labo, niet duurder en zoveel beter.
          kan je misschien enkel voorbeelden geven van zo labo's waar je digitale foto's kan laten uitprinten?

alvast bedankt

groetjes
          de xenne

Comment

kan je misschien enkel voorbeelden geven van zo labo's waar je digitale foto's kan laten uitprinten?

alvast bedankt

groetjes
            de xenne

Hallo Xenne,

Het laten printen van digitale foto's kan bijna overal. Doe maar eens een search (per forum liefst) ernaar, dan zul je een overvloed aan info vinden (als de search je niet in de steek laat...)

Hannie
            Olympus E-10
            Hannie

Comment

Working...
            X