Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het klinkt misschien een beetje vervelend, maar zo is het niet bedoeld: als je niet weet waarvoor een instelling dient, kun je 'm het beste op de standaardinstelling laten staan. Ik gebruik de firmware zelf ook, en ik verander de instellingen afhankelijk van de foto die ik maak. Het heeft dus geen zin om instellingen te adviseren die voor alle foto's goed zijn, behalve de standaardinstellingen! Ik kan je wel adviseren te experimenteren buiten het Menu, namelijk met de JUMP-knop. Daarmee kun je de intensiteit van je flitser verhogen of verlagen. Als je een foto hebt genomen waarin naar jouw smaak te veel of te weinig flitslicht zit, kun je met de JUMP-knop de flitsbelichting vermeerderen of verminderen, en vervolgens de foto nogmaals nemen. Vergeet niet dat die instelling blijft gelden voor alle volgende flitsfoto's.
Comment