Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dig. fototoetsel aankopen: Fujifilm Finepix S7000 of Nikon Coolpix 5700 ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dig. fototoetsel aankopen: Fujifilm Finepix S7000 of Nikon Coolpix 5700 ?

    Hoi

    Zou een fototoestel willen aankopen... maar met de mogelijkheden (sluitertijd...) dat je zelf veel kan instellen en die mooie resultaten kan opleveren!

    Welk toestel zou je me aanraden?

    Misschien nog een betere dan de vorige 2 dat ik aanhaal?

    Prijs: rond de 500 euro...

    THNX
    Canon EOS 500D + EF 18-55 IS + EF-S 55-250mm IS

  • #2
    Re: Dig. fototoetsel aankopen: Fujifilm Finepix S7000 of Nikon Coolpix 5700 ?

    De Fujifilm Finepix S7000 is zeer goed voor zijne prijs zeker weten beter dan uwe andere de nikon 5700
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

    Comment


    • #3
      Re: Dig. fototoetsel aankopen: Fujifilm Finepix S7000 of Nikon Coolpix 5700 ?

      Ikzelf heb de 602 ( fuji ) en een tijdje geleden heb ik de 5700 nikon een week mogen gebruiken van een vriend.

      ik heb deze dan ook een even naast elkaar gezet en wat bleek :

      De fuji is veel sneller dan de nikon ( niet de boekskes snelheid maar diegene die echt belangrijk is voor mij ( opstarten-scherpstellen-foto nemen-wegschrijven ).

      De fuji is groter ( of dat een voordeel is of een nadeel ? )

      De nikon heeft een bulb funktie ( voordeel )

      De fuji zijn LCD scherm is groter en scherper , maar kan niet draaien zoals de nikon.



      Mocht ik kiezen, ik zou de voor de fuji gaan, maar dat zal wel uit voorliefde zijn zeker
      Het is mischien daardoor dat ik de S3 besteld heb en geen Nikon gekozen heb
      Last edited by lieven lens; 26 december 2004, 17:54.
      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

      Comment


      • #4
        Re: Dig. fototoetsel aankopen: Fujifilm Finepix S7000 of Nikon Coolpix 5700 ?

        Sowieso zou ik in de winkel een poosje met beide toestellen spelen. Ik zelf geef de voorkeur aan een wat "lomper" toestel omdat ik niet echt vaste handen heb, meer gewicht dus

        Het blijft persoonlijk denk ik dan, maar qua plaatjes die er uit komen rollen zal het wel niet veel schelen. Zeker zou ik even de reviews op www.dpreview.com grondig doornemen, dat zijn echt hele goede reviews.

        Ikzelf ben overigens een Nikon fanaat (de D70 is mijn 4e alweer ) dus tja, maar uiteindelijk moet jij zelf beslissen welk toestel JIJ beter vindt. Wij kunnen je alleen wijzen op technische verschillen

        Succes met je keuze en ik hoop dat we snel leuke foto's van jou hier zien
        F801 + D70 + 18-70 Kitlens + 50mm f/1.8 + 20mm f/2.8 + 100mm f/2.8 E + Sigma APO 70-200mm F 2.8 EX DG/HSM + Sigma EF-500 DG SUPER
        Visiteer mijn fotoboekje 30/3/2006 update - Gent + Brussel + Antwerpen + Pano's online.

        Comment


        • #5
          Re: Dig. fototoetsel aankopen: Fujifilm Finepix S7000 of Nikon Coolpix 5700 ?

          De fujifilm camera kost wel 200 euro meer!

          Om te beginnen... zal morgen ofzo in de winkel eens kijken!

          THNX
          Canon EOS 500D + EF 18-55 IS + EF-S 55-250mm IS

          Comment


          • #6
            Re: Dig. fototoetsel aankopen: Fujifilm Finepix S7000 of Nikon Coolpix 5700 ?

            Ja ik weet nu niet de prijs van de nikon maar de fuji s7000 kost hier in de winkel 498 eurokes
            Oorspronkelijk geplaatst door jee_r
            De fujifilm camera kost wel 200 euro meer!

            Om te beginnen... zal morgen ofzo in de winkel eens kijken!

            THNX
            Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

            Comment


            • #7
              Re: Dig. fototoetsel aankopen: Fujifilm Finepix S7000 of Nikon Coolpix 5700 ?

              Hallo jee_r! Nog steeds op zoek naar het ideale toestel?? Niet twijfelen man! Na anderhalf jaar zoeken, moet je er toch zeker wel uit zijn, niet? Denk eens aan al die prachtige foto's die je al had kunnen maken

              Comment

              Working...
              X