Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kamera-express.nl = klantonvriendelijk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kamera-express.nl = klantonvriendelijk

Dag iedereen,

Hebben jullie ook die ervaring met dit on-line bedrijf? Gisteren stuurde ik hen een mailtje met volgende tekst :

"Ik ben geinteresseerd in een Gitzo Carbon Fiber statief. Ben 1.80m lang en
    bezit als zwaarste lens een Nikon 70-200 2.8 VR. Doe af en toe macro vooral
    buiten. Welk type van statief zou voor mij in aanmerking komen ? Zou er een
    rapid centrale kolom willen bijnemen maar mijn vraag is nu of deze kolom ook
    kan verwijderd worden zodat het statief ook zonder de kolom kan gebruikt
    worden met een vlakke plaat
    ."

en het antwoord dat ik kreeg is :

"Daar is via mail eigenlijk geen zinnig woord over te zeggen.
    Op de Gitzo website kunt u alle specificaties van de statieven vinden
    ."

Begrijpe wie kan... Ik denk dat mijn vraag naar inlichtingen toch niet zooo dom is, temeer dat er in statief-land zoveel keuze en verwarring omtrent modellen bestaat, dat men na een tijdje grasduinen het bos door de bomen niet meer ziet.

Er zijn er inderdaad veel geroepen..., maar weing uitverkoren ...
    Sorry mensen, dit is geen Kerstboodschap.

Bij deze wens ik iedereen een vredevolle Kerst en een schitterend 2005 !!!

Groetjes,
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Re: Kamera-express.nl = klantonvriendelijk

Klantonvriendelijk ? vind ik een beetje kort door de bocht hoor.
    Je hebt tenminste nog een reply gekregen op e-mail, er zijn bedrijven die geeneens de moeite nemen om een reply terug te sturen.

Aan de ene kant geef ik Kamera express wel een beetje gelijk hoor, ( natuurlijk hadden ze een uigebreide mail terug kunnen sturen ) maar wat jij vraagt zou ik persoonlijk direct bij de fabrikant aanvragen en niet bij Kamera express.

Indien je een statief wilt aanschaffen zal je zoals jezelf al aangeeft echt door het donkere bos der statieven moeten en er wat tijd aan spenderen, en zeker niet zomaar via een website, ga een regenachtige zaterdag op je gemak naar diverse fotovakzaken, drink een bakje koffie, voel het statief, vergeet zeker je camera inc. 200 lens niet, probeer het ene statief na het andere ( kan je ons ook je ervaringen vertellen de plus en minpunten van allerlei statieven )

En zeker niet dat jouw vragen dom zijn, integendeel heel duidelijk ( niet voor Kamera express )

Pol succes met je zoektocht in statief-land
    a picture is just a moment of life, enjoy each of them

Comment

K-E is zijn dozenschuivers, voor kennis zul je elders moeten zijn... maar ook bij Konijn zul je een dergelijk antwoord bekomen denk ik - hoewel ze daar vaak wel iets meer in staat zijn met je mee te denken. De keuze van een statief is vaak erg persoonlijk; er is geen standaard formule waar je wat gegevens in gooit en waar je dan een eensluidend sluitend advies uit krijgt. Kortom: hoewel wat erg direct vind ik de e-mail van K-E nog best netjes.

Comment

Hallo RS en Joost,

Blijkbaar ben ik nog van het naïve type dat denkt dat de verkoper van een product, dit product ook kent. Ik kan jullie enigzins bijstaan als het zo is dat de zeden dan toch veranderd sedert de komst van on-line verkoop en de dozenschuivers die er het logisch gevolg van zijn.
        Ik was nu reeds tot een punt gekomen dat ik voor een Gitzo statief zou gaan. Echter denk ik dat mijn vraag best per mail kon beantwoord worden, aangezien het belangrijkste punt in mijn vraag was of er bij Gitzo statieven bestaan waar de centralle kolom kan verwijderd worden om zodoende meer vrijheid te hebben.
        En inderdaad ik zou me beter een een zaterdag vrij nemen om statieven te gaan bekijken. Maar mijn vraag is dan of er hier te lande nog zoveel dealers zijn van Gitzo statieven met keuze.
        Met dank voor de reply.

Groetjes,
        Pol.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Begeef je naar een vakhandel en je kan kiezen uit de modellen .
          Manfrotto en Gitzo zijn heel goed in stock bij Metro-foto op de Grote Steenweg in Berchem , recht over de Quick.
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

ga lekker bij KE wat statiefen proberen en bestel het ergens anders goedkoper op net internet, zo goedkoop is KE nou ook weer niet
            Met vriendelijke groeten,
            Ronald
            www.konings.biz

Comment

Ik heb ook die ervaringen met Kamera-Express. Voor iets meer als oppervlakkige inlichtingen moet je er niet zijn.

Comment

dit zijn dingen die voor mij niet kunnen.

zo iemand krijgt mijn geld niet.
                maar met deze mentaliteit van mij krijg ik ookk meestal het deksel tegen de neus.
                ik heb tot nu toe 2 goeie verkopers. das corné en nu sinds vandaag ook meurillon. zie deze topic:http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=61464

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rkonings
                  ga lekker bij KE wat statiefen proberen en bestel het ergens anders goedkoper op net internet, zo goedkoop is KE nou ook weer niet
                  Nou de prijzen voor de Gitzo statieven zijn anders niet mis.. heb nog geen goedkopere gezien. Maar wat de kennis van KE betreft, ze weten inderdaad niet veel. Voor advies moet je daar zeker niet zijn, maar als je goed weet wat je hebben wilt, kan je daar een prima koop doen.

Comment

Kamera-Express is hoofdzakelijk ingesteld op de postorderklant.

Ben er al een aantal maal geweest (is bij mij in de buurt), op iedere verkoopbalie staat een bordje dat de telefoon voorrang krijgt boven de fystiek aanwezige klanten, omdat ze puur zijn ingesteld op postorder verkoop. Voor mensen die graag iets in de hand heeft voordat ze betalen hebben ze een winkel waar je een flink aantal toestellen en accesoires kunt verkrijgen.

Je kunt het ze dus niet kwalijk nemen dat ze zo reageren per e-mail.
                    Visit my website

Comment

Hoe dan ook "klant is koning"

Groeten ,

wim.
                      Nikon

Comment

Bij de postorder bedrijven zijn dit soort reacties niet ongebruikelijk. Ze hebben meer verstand van verzenden dan van het materiaal dat ze verkopen.

Punt is dat je zelf moet zoeken en puzzelen om een goecde oplossing te vinden.
                        Groeten,

Albert Jan

Website AJH
                        lidnummer: BD0371NL

Comment

Working...
                        X