Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met BP-511 maar dan van GP

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Iemand ervaring met BP-511 maar dan van GP

Heeft er iemand ervaring met de vervangbatterijen van GP voor de canon BP-511 ?

thx
    http://www.dullaert.net

Re: Iemand ervaring met BP-511 maar dan van GP

Wij hebben in verband met de vele klachten over niet werkende GP-akku's in Canon, Minolta en Sony toestellen de verkoop van het hele gamma gestaakt. Dit mede door het feit dat wij konden opdraaien voor vervangakku's en de portokosten en GP tot op heden niets heeft vergoed.

Daarom adviseren wij u om in geen geval GP vervangakku's te kopen maar uitsluitend de orginele akku van Canon, Minolta of Sony te gebruiken.

Als alternatief kunnen de meeste wederverkopers u de vervangakku's aanbieden die zij onder eigen label verkopen en welke meestal afkomstig zijn van Hitachi en Sanyo.

Ook die Hama zijn perfect want die komen ook van Sanyo
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Ik heb geen ervaring met GP-vervang akku's voor een BP 511, maar ik heb wel goedkope akku's (2 stuks) gekocht die toch al zeker goed werken in mijn 300D.
      Kijk hier eens: www.akkuinternational.de .
      De capaciteit van de akku's die ik aangekregen heb is 1500mAh (op de site staat dat ze maar 1250mAh zijn).
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

ik heb een aantal (4) gp batterijen ... en ik heb er geen problemen mee ... lijken zelfs langer mee te gaan dan de originele.
        Ik heb nog andere vervangbatterijen en alhoewel de gp's ouder zijn (en dus vaker gebruikt) zijn die vervangbatterijen zeer...zeer snel plat ...zo snel dat ik ze zelfs ni meer gebruik..
        dus voor mij ..als ik nog batterijen koop zullen het 99% zeker de gp's zijn (ps, ik heb wel lang (!) moeten wachten voordat ik ze gekregen had)

Comment

Toen ik mijn 300D pas had, bestelde ik een merkloze akku, die is even veel gebruikt als de originele van Canon (die worden altijd gewisseld), en met de originele kan ik nog maar 200 foto's maken. De andere is goed voor bijna 3x zoveel foto's.
          Daarom heb ik nu weer 2 stuks (ook merkloze) akku's gekocht, en die hebben nu zelfs nog een grotere capaciteit.

En voor die prijs kan ik echt niet klagen .
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

Comment

Ik heb een extra accu gekocht bij http://www.saakeshop.nl. Geloof iets van 17,50 euro inclus verzendkosten en ben er tot nu toe zeer tevreden over.
            Last edited by kreefie; 18 december 2004, 19:33.

Comment

'k ga mij toch maar wagen aan zo een GP'tje denk ik .
              Iedereen bedankt voor het advies .
              http://www.dullaert.net

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                Wij hebben in verband met de vele klachten over niet werkende GP-akku's in Canon, Minolta en Sony toestellen de verkoop van het hele gamma gestaakt. Dit mede door het feit dat wij konden opdraaien voor vervangakku's en de portokosten en GP tot op heden niets heeft vergoed.

Daarom adviseren wij u om in geen geval GP vervangakku's te kopen maar uitsluitend de orginele akku van Canon, Minolta of Sony te gebruiken.

Als alternatief kunnen de meeste wederverkopers u de vervangakku's aanbieden die zij onder eigen label verkopen en welke meestal afkomstig zijn van Hitachi en Sanyo.

Ook die Hama zijn perfect want die komen ook van Sanyo

Ik werk persoonlijk bij een distributeur van informaticamateriaal, waaronder GP en van deze klachten is bij ons toch niets bekend...nochtans zetten wij meerdere duizenden batterijen per maand om van deze fabrikant...
                D7000 en wat glas

Comment

Ik had op mijne G3 ook een origineel en een GP, altijd zeer tevreden over geweest.

Nu heb ik 2 originele, omdat er 2 bij waren in de kit.

Comment

Heb als 2de batterij ook een gp voor mijnnen 300d en moet het geen philippevdp schrijft bevestigen dat deze langer meegaat als de originele.
                    Dus zeker geen schrik van hebben

Comment

Working...
                    X