Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bestelling op internet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• bestelling op internet

mijn bestelling (bij camerahuis.nl in Groningen)van een konika-minolta A200 werd om 11 h s'morgens verstuurd en de dag erna om 11.40 h in de voormiddag geleverd (verzonden met tgp,en was in stock) ,dat is zeer snel en daarom mijn vraag:
    heeft er iemand nog ervaring met kopen/verzending met internetwinkels in positieve of in negative zin?
    Konica-Minolta A200/Canon ixus V

Re: bestelling op internet

Oorspronkelijk geplaatst door tarras
    mijn bestelling (bij camerahuis.nl in Groningen)van een konika-minolta A200 werd om 11 h s'morgens verstuurd en de dag erna om 11.40 h in de voormiddag geleverd (verzonden met tgp,en was in stock) ,dat is zeer snel en daarom mijn vraag:
    heeft er iemand nog ervaring met kopen/verzending met internetwinkels in positieve of in negative zin?

Heb net besteld bij mdcomputers.be zal bij levering mijn bevindingen eens posten.
    een plaatje zegt meer dan 1000 woorden

Comment

goh, ik ben een verwoed eBay-gebruiker, en kan dus wel van enige ervaring spreken. niet voor prullen als kleding, wel voor digicams, home cinemas, computers, cd-r's, gsm's, ....!!

altijd prima waar!!! als je op veilig wil spelen, betaal dan iets meer voor de verzending. een postpakket is niet zo heel veel duurder, maar komt veel sneller aan, wordt getraced, en is verzekerd. zo heb je dus nooit negatieve ervaringen.

één negatieve ervaring heb ik, met Deutsche Post, gewoon verzonden als een pakje. mijn schuld dus, ik had maar meer moeten betalen!! wel jammer........

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Ik hoop ook regelmatig via veilingssites van mensen uit het binnen- en buitenland.

Nooit problemen met internationale zendingen, zelfs niet vanuit hongkong.
        Wel 1 keer iets gekocht van een persoon in nederland ) en die zendingen kwamen nooit aan (ter info: het waren dvd's). Ook niet aangetekend verstuurd, dus misschien wel mijn fout, maar mag men er niet vanuit gaan dat in principe alles zou moeten aankomen?

Of misschien lag het aan de persoon? Hij zou wel telkens zo vriendelijk geweest zijn van hetzelfde artikel 2x opnieuw te sturen, maar het is nooit aangekomen... een 4de keer wou hij natuurlijk niet. Té begrijpen, maar 'k had er tenslotte wel voor betaald.

Comment

inderdaad, alles zou sowieso moeten aankomen. vind ik ook. maar er gebeuren genoeg accidentjes onderweg, frauduleuze postbodes die zo'n pakketje wel zien zitten, ...!! voor dure zaken betaal ik altijd iets meer, zodat ik zekerheid heb van het pakket in goede staat te ontvangen.

van amerika heb ik ook gekocht, en dat werd gewoon verzonden zoals een pakje (geen postpaket dus). de goedkoopste manier! twee dagen later al aan de deur gebeld!!!!!!!!!!!!!!!! WAW.

van singapore: duurt iets langer, maar ook via goedkoopste manier laten komen. aangekomen....

duitsland: enkel nog maar één probleem gehad met DP, onlangs, met goedkoopste weg te kiezen. tjah......! ik ben ook kwaad, want sindsdien vertrouw ik die goedkope manieren niet meer. hoewel ze altijd al goed waren geweest. toch is vertrouwen rap geschonden, en kies ik meestal voor de duurdere weg.

net nog in frankrijk gekocht: woensdag verzonden, en het was er nu woensdag (7 dagen later) nog niet. ik begon te panikeren (goedkoopste manier gekozen), maar de verkoper zei geduld te hebbn met de feestdagen. en effectief één dag later aaan de deur: mijn twee pakjes....

dus vertrouw je het niet genoeg? neem een postpaket-dienst. zekerheid van goede staat en van ontvangst.

voor een dvd?? probeer eens via goedkope weg, moet normaal lukken, en zo'n groot bedrag zou je niet verliezen he!!!!!

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Heb net bij Topvisionshop.com m'n camera besteld... ik zal laten weten hoe het afloopt...

Comment

Working...
            X