Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Advies aanschaf nieuw toestel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Advies aanschaf nieuw toestel

Oorspronkelijk geplaatst door Kristien
    Hoi !

Ik heb even rondgekeken en kwam tot deze toestellen :

Canon PowerShot A75
    Canon PowerShot A80
    Canon PowerShot A85
    Canon PowerShot S410

Ik denk niet dat het zijn bedoeling is om echt veel foto's af te printen of te laten ontwikkelen.

Het is mij niet duidelijk of deze toestellen aan deze eisen voldoen :

Welke zouden jullie kiezen?
    Ik ben absoluut geen professional maar ik kan je wel vertellen dat de Sony Cyber-shot W1 en P100 veeeeel sneller zijn in reageren (zowel opstarten als foto's nemen, dus scherpstellen en trekken) dan de Canon Powershot A75. Ik ben beide toestellen gaan uittesten bij een fotograaf en het verschil is echt merkbaar ! Ik was binnengegaan met de overtuiging een A75 te kopen en ben buiten gegaan met de overtuiging een Sony te kopen ! Ik heb nu gekozen voor de Sony Cyber-shot W1, het enige verschil met de P100 zit em in de batterijen en het LCD schermpje, de W1 heeft er eentje van 2,5 inch ! en natuurlijk ook het uiterlijk, daar vind ik de P100 mooier maarja, dat vond ik nu ook weer niet doorslaggevend !
    Voila, dat is mijn mening, je ziet maar wat je ermee doet ! Ik kan je ook wel vertellen dat de camera's in Duitsland beduidend goedkoper zij hoor ! Ik heb de mijne online gekocht bij topvisionshop voor 370 € (toestel + 256MB Memorystick + extra batterijen + Lowepro tasje), hier in België bij een fotograaf kost het toestel alleen al 399 €...

groetjes en succes !

Comment

Re: Advies aanschaf nieuw toestel

Oorspronkelijk geplaatst door fotokodakske
      Ik ben absoluut geen professional maar ik kan je wel vertellen dat de Sony Cyber-shot W1 en P100 veeeeel sneller zijn in reageren (zowel opstarten als foto's nemen, dus scherpstellen en trekken) dan de Canon Powershot A75. Ik ben beide toestellen gaan uittesten bij een fotograaf en het verschil is echt merkbaar ! Ik was binnengegaan met de overtuiging een A75 te kopen en ben buiten gegaan met de overtuiging een Sony te kopen ! Ik heb nu gekozen voor de Sony Cyber-shot W1, het enige verschil met de P100 zit em in de batterijen en het LCD schermpje, de W1 heeft er eentje van 2,5 inch ! en natuurlijk ook het uiterlijk, daar vind ik de P100 mooier maarja, dat vond ik nu ook weer niet doorslaggevend !
      Voila, dat is mijn mening, je ziet maar wat je ermee doet ! Ik kan je ook wel vertellen dat de camera's in Duitsland beduidend goedkoper zij hoor ! Ik heb de mijne online gekocht bij topvisionshop voor 370 € (toestel + 256MB Memorystick + extra batterijen + Lowepro tasje), hier in België bij een fotograaf kost het toestel alleen al 399 €...

groetjes en succes !
      vandaag een backup toestelleke gekocht voor mijn eega nml een sony W1 en kan je zeggen dat de resultaten zeer goed zijn, snel, alle mogelijke settings, fantastisch klaar en groot scherm,soliede metaal case , alle zijn geld wel waard hoor. Betaalde prijs bij de lokale fotoboer: €399 inbegrepen 36 MB ! Memory stick, lader + MH batterijen van 2100 MA + speciaal draagtasje van Sony.
      Last edited by Guest9; 18 december 2004, 21:06.

Comment

Working...
      X