Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moeilijke keuze

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Moeilijke keuze

Een collega van mij vroeg me raad ivm digitale camera. Zijn budget ligt rond de 1400 Euro.
    Hij heeft de keuze beperkt tot twee modellen: nikon coolpix 5700 of sony dsc F707
    Belangrijk voor hem is een snelle autofocus, ook 's nachts. Mijn vraag aan de nikon 5700 bezitters, zijn die geruchten over de trage autofocus nu waar of niet? Misschien dat er ook F707 gebruikers zijn die hun bevindingen willen delen?

Als er mensen zijn met andere voorstellen, voorstellen zijn altijd welkom...

Ik had gedacht aan de fuji s602, met microdrive 1GB en USB lezer kom je dan aan 1400 Euro. Enige nadeel is de autofocus 's nachts

misschien canon g2 ??, heeft een af assist-lamp geloof ik.
    ligt rond de 1000euro als ik me niet vergis.

tenzij zoom ook belangrijk is...

ToM.
    ToM.___ //Fuji s602.
    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
    It goes to 11 you know? 1 louder.

Comment

Gewoon gaan voor de F707, is echt super de super, wat sommige je ook proberen wijs te maken.

jacques.

Het fijne zoombereik, de relatief snelle AF, ook in low light, het kunnen beoordelen van je opname voordat je hem neemt, kijken door de CCD in de EVF, ja dat leer je binnen een paar weken. Mis dat kijken door de CCD bij mijn S2, maar ja, die heeft heel andere sterke punten.

Een hele dag , heel intens fotograferen op een batteijlading, 2 128MB en 1 64MB memorystick vol, met herhaaldelijk kijken wat je gemaakt hebt, wel niets slechts over te zeggen.

Gewoon jammer, dat Sony z'n kennis niet inzet voor een camera als een D60, D100 of S2.

Die Sony boys en girls weten echt wel wat ze doen.

Kijk eens bij www.diga4u.nl goede en correcte levering, een tweetal 128MB memory sticks en je weet niet wat voor 'licht' je ziet,

jacques.

Edited by - jacques on 13 August 2002 23:07:36

Comment

ik heb geen ervarin met de sony maar de Nikon coolpix 5700 wind ik een fantastisch toestel! Het kan zowel voor op de grond als voor in de lucht gebruikt worden!

Back in full force!!!!

Comment

Working...
        X