Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EOS R7 en R10

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: EOS R7 en R10

    Oorspronkelijk geplaatst door Paul eos Bekijk bericht
    Als je er geen boterham minder moet voor eten, dan zou ik resoluut voor de R7 gaan i.p.v. de 90D. De snelle AF en oog/gezicht herkenning op de R7 zou ik al niet meer kunnen missen. Een 32mpx crop sensor eist nu wel eenmaal lichtsterke lenzen wil je een een super goede beeldkwaliteit hebben. Ik heb mijne R7 al meer dan een maand intensief gebruikt in verschillende weersomstandigheden met een RF 100-500mm en ben er super content mee.
    Wil je een eerlijke en goede review zien, dan is Jan Wegener zowat de beste betrouwbare en eerlijke reviewer in mijn ogen, veel andere zijn showmannetjes /showvrouwtjes die ergens iets gelezen of gehoord hebben en dat komen uitbazuinen zonder eigen ervaring.
    Absoluut moet ik er geen boterhammeke voor missen !!! Maar zoals ik zeg geen sportfotografie of vogels spotten ik maak veel portretten en model catwalk enz ik werk zeer veel met mijn 70-200 L 2.8 die heb ik nu denk ik 2 jaar super lensje op mijn 7D maar ook op de catwalk moet het soms snel beslissen zijn dan kan het idd van toepassing zijn Dank u
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

    Comment


    • #77
      Re: EOS R7 en R10

      In dat geval (hoofdzakelijk portret en model) zou ik eerder voor de R6 gaan. De R6 samen met een 70-200 L 2.8 is een prachtcombinatie volgens mij. Met een R7 heb je een x1.6 kropfactor en 32 mpx waardoor je toch wat meer licht nodig hebt, lees een wat hogere iso. Ik ga er van uit dat op een catwalk wat minder licht voorhanden is en dat speelt toch wel in het voordeel van een full frame camera, ik moet wel toegeven dat ik met modelfotografie geen ervaring heb.

      Comment


      • #78
        Re: EOS R7 en R10

        Wel ik heb de Canon R7 getest en jaja ik ga even wachten ik mis het batterij pack voor de rest ligt hij mij dus dan denk ik wacht miss nog een jaartje miss gaan ze het inzien bij canon en is een update doen bv in 2023 of 2024 spijtig dat ik wat moet wachten
        Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

        Comment


        • #79
          Re: EOS R7 en R10

          Weet er iemand waar de R7 ondertussen verkrijgbaar is? Is het nog steeds bestellen en afwachten of zijn er inderdaad al toestellen beschikbaar...

          Comment


          • #80
            Re: EOS R7 en R10

            Oorspronkelijk geplaatst door crispi Bekijk bericht
            Weet er iemand waar de R7 ondertussen verkrijgbaar is? Is het nog steeds bestellen en afwachten of zijn er inderdaad al toestellen beschikbaar...
            Ik denk dat het nog steeds bestellen is en afwachten. Ik heb na mijn bestelling ongeveer een maand moeten wachten maar ik heb geen idee hoelang het momenteel duurt.
            Je krijgt dan ook een camera die qua prijs heel goed scoort t.o.v. de kwaliteit die je ervoor krijgt, dat gevoel heb ik toch bij mijn R7 en blijkbaar zijn er zo heel veel, vandaar die lange wachttijden.

            Comment


            • #81
              Re: EOS R7 en R10

              Oorspronkelijk geplaatst door crispi Bekijk bericht
              Weet er iemand waar de R7 ondertussen verkrijgbaar is? Is het nog steeds bestellen en afwachten of zijn er inderdaad al toestellen beschikbaar...
              Ik heb hem vast gehad bij Nelissen te Mechelen je kan proberen te bellen of hij er nog ligt want ik heb hem niet mee genomen
              Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

              Comment

              Working...
              X