Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Met excuses koop je niks...werd eind juni al verwacht en dat is seffens een maand geleden...hmm...bedenkelijke praktijken of??
Wat heeft dit met bedenkelijke praktijken te maken..?? Alle camera merken zitten met leveringsproblemen
Net als je een nieuwe fiets, of auto wilt kopen.. maanden wachten..
Oorspronkelijk geplaatst door Raf RaeymaekersBekijk bericht
Geen enkel probleem op Iso 8000..?? Toch benieuwd welke camera jij gebruikt..
Ik ga hier niet lopen opscheppen met welke camera, ik heb.
Het gaat zelfs goed voor BIF tot ISO 12.000.
Maar dat is wat ik ervan denk hoor en dat is meer dan voldoende.
Geen enkel probleem op Iso 8000..?? Toch benieuwd welke camera jij gebruikt..
Ja mijn camera gaat ook vlotjes voor BIF naar ISO 204800.
En je kan nog gemakkelijk het onderwerp zien wat je gefotografeerd heb.
En ik zeg ook niet welke camera ik heb...
Ja mijn camera gaat ook vlotjes voor BIF naar ISO 204800.
En je kan nog gemakkelijk het onderwerp zien wat je gefotografeerd heb.
En ik zeg ook niet welke camera ik heb...
Je meent het.
Ook vast de grappigste thuis, als de vuilbakken buiten staan.
Ik gebruik een Sony A1
Ja omdat jij begint met een kinderachtig antwoordt te geven..
De Sony A1, mooi toestel. En toch geen foto's durven te plaatsen hier op dit forum..
Het niveau van uw antwoorden stijgt met elk antwoord. Je lijkt wel een puber. Mijn foto's staan op alle moderne sociale media, op verschillende SonyFacebook groepen en op Youpic. Soit, met de oorspronkelijke post: Canon R7 en R10 heeft dit nog weinig te maken. We kunnen besluiten met te zeggen dat Canon hier een krachttoer heeft geleverd door een toestel te maken met een blijkbaar zeer goede AF. Lijkt mij een prachtige camera voor de beginnende vogelaar of sportfotograaf.
De foto- en autofocuskwaliteit mag er dan wel op vooruit gegaan zijn, de bouwkwaliteit van de R7 is toch een serieuze downgrade van de 7DII.
Meeste ergernissen die ik uit de reviews haal zijn matige EVF (zelfde als M50), hoge rolling shutter, shutter shock bij bepaalde lenzen, geen batterijgrip en low light AF.
Ik sta op punt een nieuwe Canon te kopen mijn eerste keuze was de 90D maar dan zag ik de 7R dus ikke weer alles is bekijken maar ik doe niet of amper aan sportfotografie of natuurfotografie dus denk ik al ik alles zo lees mij maar beter zou houden aan de 90D al lees is dat hij een zeer snelle af heeft en een zeer scherpe dus ja weer wat getwijfel pppfffff
Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John
Oorspronkelijk geplaatst door LoodgieterkeBekijk bericht
Ik sta op punt een nieuwe Canon te kopen mijn eerste keuze was de 90D maar dan zag ik de 7R dus ikke weer alles is bekijken maar ik doe niet of amper aan sportfotografie of natuurfotografie dus denk ik al ik alles zo lees mij maar beter zou houden aan de 90D al lees is dat hij een zeer snelle af heeft en een zeer scherpe dus ja weer wat getwijfel pppfffff
Ik zou echt geen nieuwe DSLR meer kopen, tweedehands is een andere zaak.
De 90D is, uitgenomen voor de sensor, nooit een zeer gegeerd model geweest. AF van de 5 jaar oudere 7DII was beter.
De 32mpx sensor is wel zeer goed en zit nu ook in de R7, die tegelijk ook de AF prestaties heeft in dezelfde orde als de R5,R6 en voor sommige aspecten zelfs de R3, en dit voor een nauwelijks hogere prijs.
Daarvoor moet je een minder stevige bouw bijnemen, maar de techniek zal lang verouderd zijn voor je toestel versleten is.
Bovendien kan je alle bestaande EF en EF-S lenzen blijven gebruiken met beter resultaat dan vroeger (IBIS = ingebouwde beeldstabilisatie).
Als je er geen boterham minder moet voor eten, dan zou ik resoluut voor de R7 gaan i.p.v. de 90D. De snelle AF en oog/gezicht herkenning op de R7 zou ik al niet meer kunnen missen. Een 32mpx crop sensor eist nu wel eenmaal lichtsterke lenzen wil je een een super goede beeldkwaliteit hebben. Ik heb mijne R7 al meer dan een maand intensief gebruikt in verschillende weersomstandigheden met een RF 100-500mm en ben er super content mee.
Wil je een eerlijke en goede review zien, dan is Jan Wegener zowat de beste betrouwbare en eerlijke reviewer in mijn ogen, veel andere zijn showmannetjes /showvrouwtjes die ergens iets gelezen of gehoord hebben en dat komen uitbazuinen zonder eigen ervaring.
Comment