Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen over het koppelen mijn camera met de computer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Vragen over het koppelen mijn camera met de computer

    Oorspronkelijk geplaatst door jozef13 Bekijk bericht
    Kan overigens ook zonder kabeltje,nl via Play Memories Mobile van Sony.De foto's worden dan wireless overgezet via wifi.Dit kon reeds meer dan 8 jaar geleden met mijn A7.Heb ik een paar maal toegepast op reis met mijn tablet.Maar thuis op de pc,sla ik steeds op met kabel.
    Wireless heb ik ook eens geprobeerd (Canon M), maar het gaat langs een server en is veel te traag.
    En op reis heb je zelden de snelste verbinding (waar ik doorgaans ga toch niet).

    Comment


    • #17
      Re: Vragen over het koppelen mijn camera met de computer

      Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
      Wireless heb ik ook eens geprobeerd (Canon M), maar het gaat langs een server en is veel te traag.
      En op reis heb je zelden de snelste verbinding (waar ik doorgaans ga toch niet).
      Klopt niet.De A7 maakt zijn eigen wifi aan.Geen uitwendige server nodig.Werkt zeer goed.

      Comment


      • #18
        Re: Vragen over het koppelen mijn camera met de computer

        Oorspronkelijk geplaatst door jozef13 Bekijk bericht
        Klopt niet.De A7 maakt zijn eigen wifi aan.Geen uitwendige server nodig.Werkt zeer goed.
        Ja,nu ga ik hier weer heel dat forum op mijn nek krijgen.Maar Sony was indertijd zijn tijd ver vooruit.

        Comment


        • #19
          Re: Vragen over het koppelen mijn camera met de computer

          De vraag ging over een Canon. Dus misschien is hoe Sony werkt niet zo relevant?

          Comment

          Working...
          X