Canon PowerShot G7 X Mark II
Als ik mijn computer gebruik kan ik dan mijn camera met een USB kabel aansluiten.
Op Pagina 179 van de PDF gebruiksaanwijzing is te vinden wat de fabriek voorschrijft.
Open het klepje terwijl de camera is uitgeschakeld. Sluit de grote kabelstekker aan camera op de computer. Raadpleeg enz..
Zet de computer aan om CameraWindow te openen.
Wanneer de beelden zijn opgeslagen sluit u CameraWindow en drukt u op de knop om de camera uit te schakelen.
Koppel vervolgens de kabel los.
Een heel verhaal geworden maar de vraag hoe belangrijk is het dat je eerst de kabels aansluit en dan pas de apparaten in-of uitschakelen.
Tot nu toe schakel ik de computer toch maar even uit. Is iets lastig.
Jaren geleden de ilink port van een gloednieuwe JVC videocamera opgeblazen.
Zou dit weer gebeuren heb ik geen poot om op te staan.
Als ik mijn computer gebruik kan ik dan mijn camera met een USB kabel aansluiten.
Op Pagina 179 van de PDF gebruiksaanwijzing is te vinden wat de fabriek voorschrijft.
Open het klepje terwijl de camera is uitgeschakeld. Sluit de grote kabelstekker aan camera op de computer. Raadpleeg enz..
Zet de computer aan om CameraWindow te openen.
Wanneer de beelden zijn opgeslagen sluit u CameraWindow en drukt u op de knop om de camera uit te schakelen.
Koppel vervolgens de kabel los.
Een heel verhaal geworden maar de vraag hoe belangrijk is het dat je eerst de kabels aansluit en dan pas de apparaten in-of uitschakelen.
Tot nu toe schakel ik de computer toch maar even uit. Is iets lastig.
Jaren geleden de ilink port van een gloednieuwe JVC videocamera opgeblazen.
Zou dit weer gebeuren heb ik geen poot om op te staan.
Comment