Sedert anderhalf jaar bezit ik een Olympus OMD E-M10 mkII die ik veel gebruik en waar ik erg tevreden van ben, dat apparaatje heeft fotograferen voor mij weer prettiger gemaakt.
Dat dergelijk apparaten nogal een aanslag plegen op je batterij is algemeen geweten en daar ik dat ding veel gebruik moet ik dan ook zeer dikwijls de batterij wisselen.
Een paar dagen terug begaf het sluitingsmechanisme het spijtig genoeg.
Ik heb contact opgenomen met de klantendienst en daar kreeg ik de volgende reactie:
Geachte heer Keustermans,
Dank voor uw e-mail.
Jammer te horen dat uw batterijklep gebroken is.
Wel leuk om te horen dat u geniet van uw camera.
Spijtig genoeg is het vervangen van het batterijklepje niet gedekt door de garantie, omdat het cosmetische schade is.
Wij moeten u doorverwijzen naar onze site waar u dit onderdeel kan kopen.
Eerlijk gezegd vind ik dit flauwekul ... als de deur van mijn wagen er uitvalt wegens veelvuldig openen en sluiten dan dekt de waarborg dat niet ... dat komt helemaal op hetzelfde neer vind ik !!!
Ik had eerder nochtans al positieve reacties opgevangen over service en toepassing van waarborg bij Olympus
Dat dergelijk apparaten nogal een aanslag plegen op je batterij is algemeen geweten en daar ik dat ding veel gebruik moet ik dan ook zeer dikwijls de batterij wisselen.
Een paar dagen terug begaf het sluitingsmechanisme het spijtig genoeg.
Ik heb contact opgenomen met de klantendienst en daar kreeg ik de volgende reactie:
Geachte heer Keustermans,
Dank voor uw e-mail.
Jammer te horen dat uw batterijklep gebroken is.
Wel leuk om te horen dat u geniet van uw camera.
Spijtig genoeg is het vervangen van het batterijklepje niet gedekt door de garantie, omdat het cosmetische schade is.
Wij moeten u doorverwijzen naar onze site waar u dit onderdeel kan kopen.
Eerlijk gezegd vind ik dit flauwekul ... als de deur van mijn wagen er uitvalt wegens veelvuldig openen en sluiten dan dekt de waarborg dat niet ... dat komt helemaal op hetzelfde neer vind ik !!!
Ik had eerder nochtans al positieve reacties opgevangen over service en toepassing van waarborg bij Olympus
Comment