Ik weet niet of het hier kan gepost worden en ik zal geen naam van een verkoper vernoemen. Met de komst van de X-T4 kan men zich verwachten aan een prijsdaling van de X-T3. Wel nu die is al ingezet door zeker één PRO-verkoper, waar de X-T3 momenteel (en dit is tijdelijk tot 31 maart) te koop is voor 1099 EUR.
De prijzen zullen vermoedelijk nog wel zakken, maar in een periode waarin de fysieke winkels gesloten zijn en er geen beurzen zijn, moeten verkopers andere inspanningen doen om hun stock verkocht te krijgen. Het beloven harde tijden te worden voor ook de fotohandelaars, de fotografiebudgetten van de kopers krimpen reëel of door economische onzekerheid en fotomateriaal is nu niet bepaald het eerste waar men geld aan uitgeeft.
Maar er vallen dus koopjes te doen en dit zal m.i. alleen maar toenemen.
Vriendelijke groeten
Peter
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
De prijzen zullen vermoedelijk nog wel zakken, maar in een periode waarin de fysieke winkels gesloten zijn en er geen beurzen zijn, moeten verkopers andere inspanningen doen om hun stock verkocht te krijgen. Het beloven harde tijden te worden voor ook de fotohandelaars, de fotografiebudgetten van de kopers krimpen reëel of door economische onzekerheid en fotomateriaal is nu niet bepaald het eerste waar men geld aan uitgeeft.
Maar er vallen dus koopjes te doen en dit zal m.i. alleen maar toenemen.
Vriendelijke groeten
Peter
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Comment