Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14

Standaard Nederlandse OM haalt eglobalcentral offline wegens ontdoken invoerrechten

https://tweakers.net/nieuws/165774/n...l-offline.html
    De Nederlandse versie van de site is weliswaar offline, maar de Belgische en internationale versie zijn nog wel online. - ik denk niet dat die nog lang gaan bestaan - en wellicht neemt de "klant" nu een serieus risico.

Standaard Re: Nederlandse OM haalt eglobalcentral offline wegens ontdoken invoerrechten

De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Standaard Re: Nederlandse OM haalt eglobalcentral offline wegens ontdoken invoerrechten

Moderator Note: Verplaatst van ChitChat naar Algemeen.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, 350D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  Intel iMac 27" 3,4GHz 16GB RAM - 2TB HD (0SX 10.14.6) - iPhone XR (iOS 13.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 13.5.1)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
    En u vindt invoerrechten ontduiken nog steeds de normaalste zaak van de wereld ?

site bestaat inderdaad nog.
    Als er bewezen is dat ze invoerrechten zouden ontdoken hebben, dan zullen ze hiervoor wel veroordeeld worden zeker.
    Maar de site is terug online, dus misschien berust alles op een misverstand.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
    En u vindt invoerrechten ontduiken nog steeds de normaalste zaak van de wereld ?
    Waar heb ik dat ooit geschreven ?

mir

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
    Hou toch eens op de moraalridder te spelen zeg!
    Hoeveel handelaars doen dat niet, maar dan op een veel grotere schaal?
    Fujifilm X-T1 + grip | Fujifilm X-E2s | Samyang 12mm f/2.0 NCS CS | Fujifilm XF 27mm f/2.8 | Fujifilm XF 35mm f/1.4 R | Fujifilm XF 18-55mm f/2.8-4.0 R LM OIS | Fujifilm XF 18-135mm f/3.5-5.6 R LM OIS WR | Nissin i60A TTL.

Afwachten en zien wat er van komt. Zo'n onderzoeken hebben tijd nodig. Tot dan - geen cent van mij voor eglobalcentral. Er zijn andere leveranciers genoeg.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mutley69 Bekijk bericht
    Afwachten en zien wat er van komt. Zo'n onderzoeken hebben tijd nodig. Tot dan - geen cent van mij voor eglobalcentral. Er zijn andere leveranciers genoeg.
    Iedereen koopt waar hij dat het beste vind hé.
    Fujifilm X-T1 + grip | Fujifilm X-E2s | Samyang 12mm f/2.0 NCS CS | Fujifilm XF 27mm f/2.8 | Fujifilm XF 35mm f/1.4 R | Fujifilm XF 18-55mm f/2.8-4.0 R LM OIS | Fujifilm XF 18-135mm f/3.5-5.6 R LM OIS WR | Nissin i60A TTL.

Ik heb op 3 mei Fuji X-E3 body besteld en betaald met paypal. Netjes een order bevestiging gekregen van eglobal en afwachten wanneer de body zal aankomen . Op 8 mei krijg ik van paypal een mailtje dat er een terugbetaling gebeurd is door eglobal. Het volledige aankoop bedrag zou terug gestort worden. En inderdaad vandaag 12 mei staan de centen terug op de rekening. Verkoop is dus niet door gegaan. Van eglobal geen mailtje gekregen , bij de terug betaling staat ook geen reden.

De website bestaat nog steeds en ik krijg nog steeds mails met aanbiedingen van hun.
    Zou het toch over en uit zijn voor eglobalcentral ? We zullen het wel horen als er nog anderen zijn die ditzelfde ervaren.
    Ik ze een mailtje gestuurd met de vraag waarom de bestelling niet door is gegaan maar nog geen antwoord op gekregen.

mir

Gelukkig heb je met PayPal betaald Mir

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
    Gelukkig heb je met PayPal betaald Mir

grts
    Sieg
    Ja dat was voor de veiligheid Maar het is Eglobal die zelf terug betaald heeft. Als het om fraude zou gaan zou Paypal dat dan niet melden ?

mir
    Laatst gewijzigd door mir; 12 mei 2020 om 21:26

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Hou toch eens op de moraalridder te spelen zeg!
    Hoeveel handelaars doen dat niet, maar dan op een veel grotere schaal?
    Dus wanneer ik jou oplicht is dat normaal want anderen doen of proberen dat ook.

Het FIOD zegt dat Eglobal en nog een andere webwinkel fraude gepleegd zou hebben met invoerrechten, ja toch?
    Waarom laten ze dan alles zijn gang gaan? Kunt u mij dat even uitleggen?

WAT HEBBEN WIJ ALS CONSUMENT DAAR MEE TE MAKEN ????????????????????????

Doet dat je pijn soms?
    Gaan we het dan hebben over de subsidies die vele bedrijven krijgen om te concurreren met andere bedrijven, ja?
    Gaan we het dan hebben over de textiel die uit het zuiden van West-Vlaanderen en het noorden van Frankrijk hun fabrieken sloten om hetzelfde te gaan produceren in de lage loon landen?
    Het kan me niks bommen wat bedrijven doen, als het voor mij goedkoper is zal ik daar kopen en heb er al mijn Fuji materiaal gekocht en juist niks mendalle problemen gehad wat sommigen hier ook beweren.

Soortgelijke discussies

1. eglobalcentral ervaringen?
    Door ErikR in forum Algemeen
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 13 mei 2018, 13:12
  2. eGlobalCentral
    Door timdelma in forum Chit Chat
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 30 juni 2015, 22:26
  3. Invoerrechten
    Door Stormtrooper in forum Camera's
    Reacties: 4