Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie wil er een OP/TECH USA pro strap kopen met BD-logo

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Wie wil er een OP/TECH USA pro strap kopen met BD-logo

    Effen rekenen:
    Body toestel + glasscherven + Xdrive + flash + CFkes + extra batterij + rugzak of draagtas en we zitten al snel rond de 2000 à 3000 Euro, indien zelfs niet meer. Nog geen rekening gehouden met de PC, software, eventuele web-space, ...
    Een DEGELIJKE schouderriem van oh god, 28 Euro à 35 Euro, neen, dat is dan plots allemaal teveel, te duur, ...
    Corné. Ik vind het van jou schitterend dat je die 3 Euro voor je rekening wil nemen (wij maar lachen over de gierige, niet-vrijgevige Nederlanders). MAAR, ik ben beschaamd. Zoals de CREW al te verstaan gaf, gratis bestaat niet. Koken kost geld. Ik vind die 3 Euro echt niets in vergelijking met wat ze me bieden.
    Vroeger is er een hel bijna losgebarsten omdat men durfde te spreken over vrijwillig lidmaatschapsgeld en nu gaat men de bol in om slechts 3 Euro. Toffe mensen zijn we echt.
    Drink op een SD allemaal een pint minder en gun verdomme die 3 Euro aan BD, en duw Corné niet zo in de richting dat ook hij het onderste uit de kan perst omdat hij ook gelooft in BD.
    Ik zal met het weekend effen niet op de Lotto spelen, of effen niet die krant of tijdschrift kopen. Heb ik direkt wat opgespaard.

    PS.: Sven, Conré, je mag me ook zo'n draagband leveren, met of zonder log, met of zonder de 3 Euro bijpassing.
    In het slechtste geval koop je maar afzonderlijk zo'n badge en plak je die erop. Je hebt dan je 3 Euro gespaard bij inschrijven.
    Last edited by Wim.Vanmaele; 19 oktober 2004, 11:31.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #92
      Re: Wie wil er een OP/TECH USA pro strap kopen met BD-logo

      Count me in voor een zwarte
      Wat word de levertijd en hoe gaat de betaling?

      Comment


      • #93
        Re: Wie wil er een OP/TECH USA pro strap kopen met BD-logo

        Wat word de levertijd en hoe gaat de betaling?
        Ik denk dat we daarover pas kunnen praten als we het aantal mensen hebben. Zal is rondvragen, misschien vind ik er nog wel!

        Wel spijtig dat jullie nu zo weinig reactie krijgen
        Canon 300D + Canon 18-55 EF-s HSM

        Comment


        • #94
          Re: Wie wil er een OP/TECH USA pro strap kopen met BD-logo

          Als ik het goed begrepen heb wordt de "OP/Tech pro strap-actie" nu dankzij Corné officiël door BD ondersteund en BD is ook belanghebbende partij. Heel de actie heeft geen commerciëel tintje want buiten BD wordt hier niemand beter van. Juist?

          Om de actie te laten slagen moeten er nog een paar bezoekers over de streep getrokken worden om ook zo'n strap met BD logo te bestellen. Anders is alle moeite voor niets. Ook juist ?

          Zou het nu niet mogelijk zijn om op de BD site en/of op het forum wat meer reklame te maken rond deze actie. Een banner bvb. Nu is deze thread de enige manier waarop een bezoeker van het forum van het bestaan van deze actie iets kan vernemen.

          En ik zou ook graag toch nog wat meer mods en crew-leden zien inschrijven . Komaan mannekes. 't is toch niet erg om met het BD logo rond te lopen of vinden jullie het logo niet mooi

          Ik zou het toch erg spijtig vinden mocht het minimum aantal niet gehaald worden .
          Last edited by DigiCam; 19 oktober 2004, 12:21.
          DigiCam

          Comment


          • #95
            Re: Wie wil er een OP/TECH USA pro strap kopen met BD-logo

            Oorspronkelijk geplaatst door cvaniperen
            Aangezien ik het initiatief lovenswaardig vind en BD een warm hart toedraag zal ik de EURO 3,00 per strap voor mijn rekening nemen. Dit betekent dus dat de straps zoals oorspronkelijk aangekondigd tegen een zeer scherpe prijs geleverd kunnen worden. Voor 28,00 incl. verzending zal deze strap met BD logo leverbaar worden.

            Nu nog voldoende deelnemers...
            Da vind ik heel kanp van u corné
            Zie ik da nu juist of kost hij nu met BD logo minder as met het optech logo(29€)???

            Van mij zou jij die 3€ niet moeten betalen hoor, ik vind het maar logisch dat hiervoor ook geld gevraagd wordt door BD, ook al ben ik maar een arm studentje ....
            [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

            Comment


            • #96
              Re: Wie wil er een OP/TECH USA pro strap kopen met BD-logo

              Oke zet ons ook maar op de lijst dus 1 voor Coby en 1 voor NoName

              Groetjes NoName

              PS en die 6 euro nemen wij wel voor onze rekening
              Last edited by NoName; 19 oktober 2004, 15:06.
              D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
              www.langenacker.nl

              Comment


              • #97
                Re: Wie wil er een OP/TECH USA pro strap kopen met BD-logo

                Oorspronkelijk geplaatst door Sven
                [Uit naam van de Raad van Bestuur, maar gepost via mijn account]

                Beste Sven, Corné,

                Zoals jullie wellicht weten, zijn het logo van Belgiumdigital en de naam "Belgiumdigital vzw" het handelsmerk van Belgiumdigital vzw. Daarom kan enkel de Raad van Bestuur toestemming geven om het logo of de naam van BD te gebruiken voor publicitaire doeleinden, organisaties en dergelijke.

                De Raad van Bestuur had bij het opstarten van het topic over het maken van nekstraps, voorzien van het logo van de Belgiumdigital vzw, oorspronkelijk geen bezwaar hiertegen. Er werd u een voorstel gedaan om een billijk bedrag per strap (te weten 3 euro) af te staan aan de vzw, dit om de vzw te steunen en het voortbestaan van de vzw, de website en het forum ook in de toekomst te garanderen. Helaas reageerde u daar afwijzend op, met als gevolg dat de Raad van Bestuur geen toestemming verleent tot het gebruik van het logo, de naam of andere handelsmerken van de vereniging.

                Wij betreuren ten zeerste dat wij geen toestemming kunnen verlenen voor dit lovenswaardige initiatief, maar we wensen geen precedent te scheppen. Mochten jullie alsnog besluiten toch een bedrag per strap af te dragen aan Belgiumdigital vzw, dan kunnen wij alsnog toestemming hiervoor verlenen. Neem in dit geval voor de verdere afwikkeling contact op met Peter die jullie tevens het benodigde bestand kan toesturen.

                Hopende op jullie begrip,

                De Raad van Bestuur
                Tot zover Sven, administrator, crewmember, sponsor, leverancier, copyrighthouder, banner enz. Gewoon om maar te zeggen dat hij alles in handen heeft en iedereen tot bestuur toe kan chanteren.
                Ik dacht dat er een VZW met betalende leden opgericht was om de commercie buiten te houden (maar ik zal dit weer slecht verstaan hebben).
                Waar wacht het bestuur nog op om zonder toestemming van de betalende VZW-leden vanaf morgen telkens een euro aan te rekenen wanneer iemand de naam Belgiumdigital uitspreekt.
                Geen enkele belofte van de eerste jaarlijkse vergadering is ingelost en een paar mensen hebben gewoon hun goesting kunnen doen, ik zal weer alleen zijn om dit te vertellen, mensen die het ook wel zouden doen zijn gewoonweg geband, wat mij nu ook wel weer zal overkomen, maar gegeven woorden zijn gegeven woorden.
                En voor mij gaat het helemaal niet over 25 of 3 euro maar over principes, als BD gewoon uitgevoerd had wat er en jaar geleden verteld was dan hadden ze gerust 50 euro lidgeld mogen vragen.
                Veel zever voor 3 euro af te troggelen voor mensen die nog iets of wat geloof hebben in BD.
                Last edited by mila; 19 oktober 2004, 17:30.

                Comment


                • #98
                  Re: Wie wil er een OP/TECH USA pro strap kopen met BD-logo

                  Wow,

                  Wa een tumult na één dagje.
                  Eerst een aantal verduidelijkingen:
                  1) Ik deed nogal moeilijk omdat ik vond dat we al gratis reclame maakten voor BD en dat we daarom niet nog eens 3€/strap moesten afdragen. Nu is dat opgelost door Corné (waarvoor dank )

                  2) Vanaf nu regelt Corné vrijwel alles. Je zult dus vandaag of in de loop van de week wel een link terugvinden waarop het inschrijvingsformulier staat bij Corné.

                  3) Blijf aub zoeken naar mensen om aan de 50 te komen, zo jaagen we Corné niet weer in de kosten.

                  4) Misschies is het handig als we eventueel de verzendingen wat groeperen, da maakt volgens mij de kostprijs wat lager voor Corné (Corné: verbeter me als ik fout zit hé )

                  5)Stop ook AUB me uw mening te geven op het antwoor van de raad van bestuur. Da lost niets op en er zou nog herrie van komen.

                  " BD IS en BLIJFT een toff bende "

                  Comment


                  • #99
                    Re: Wie wil er een OP/TECH USA pro strap kopen met BD-logo

                    Alee ...

                    Ik bestel er 3 (1 voor mij, 1 voor een vriendin en 1 voor haar vader)
                    [Nikon D5100 & Nikon D70]
                    [Yves en Liesbeths blog Resort]

                    Comment


                    • Re: Wie wil er een OP/TECH USA pro strap kopen met BD-logo

                      Bizzeke: that's the spirit!

                      Merci, en hopelijk vinden we snel nog 9 mensen en dan kan de bestelling beginnen.

                      Groetjes Sven

                      Comment


                      • Re: Wie wil er een OP/TECH USA pro strap kopen met BD-logo

                        Vooruit dan maar, ik bestel er ook 3 stuks
                        grt. Chiel
                        lidnummer: BD0033NL

                        Comment


                        • Re: Wie wil er een OP/TECH USA pro strap kopen met BD-logo

                          Oorspronkelijk geplaatst door mila
                          Geen enkele belofte van de eerste jaarlijkse vergadering is ingelost en een paar mensen hebben gewoon hun goesting kunnen doen, ik zal weer alleen zijn om dit te vertellen, mensen die het ook wel zouden doen zijn gewoonweg geband, wat mij nu ook wel weer zal overkomen, maar gegeven woorden zijn gegeven woorden.
                          Ik heb veel zin om gewoon niet te reageren op dergelijke komplete onzin, maar ik doe het toch even om vooral jou geheugen op te frissen en nieuwe leden correcte informatie te geven.
                          Dit jaar zijn er twee BD-VZW dagen geweest: in Alden-Biezen, waar we voor het eerst ook de toen splinternieuwe Nikon D70 konden uittesten. Er was een workshop rond kleurbeheer op de PC, naast de traditionele shooting.
                          Tweede VZW-dag was in Diest, daar was er de rondleiding in de brouwerij met een Shooting in Diest en een lekkere barbeque 's avonds.
                          Het grootste werk (reken maar op een paar maanden alle vrije tijd) én de grootste onkosten zijn er gemaakt door het forum een nieuwe, snellere en betere software te installeren op een eigen dedicated server. Daardoor zijn er geen onderbrekingen meer en gaat BD supersnel, ook de enorme zoekfunctie vanaf "day one".
                          Dat je alleen bent om dit te komen vertellen zal iedereen nu wel begrijpen.

                          On topic: doe mij ook maar zo'n strap. De extra €3 hoeft Corné niet voor me te betalen, al waardeer ik zijn tussenkomst en inspanningen ten zeerste.
                          Hombre

                          Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                          Comment


                          • Re: Wie wil er een OP/TECH USA pro strap kopen met BD-logo

                            [Moderator] Off-topic, tekst verwijderd.


                            Willy
                            Last edited by Hombre; 19 oktober 2004, 17:27.

                            Comment


                            • Re: Wie wil er een OP/TECH USA pro strap kopen met BD-logo

                              bij deze laat ik weten dat ik gerust nog die drie euro voor mijn rekening neem
                              ik denk dat corne al een goede sevice genoeg geeft

                              Comment


                              • Re: Wie wil er een OP/TECH USA pro strap kopen met BD-logo

                                Corné, bedankt voor de mooie geste , maar voor mij hoef je de 3 Euro niet op te hoesten, ik zal ze met plezier zelf betalen Jouw hulp bij dit initiatief is al meer dan genoeg voor mij
                                D7000 en wat glas

                                Comment

                                Working...
                                X