Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotokonijnberg verkoopt demo toestel als nieuw... Opgelet!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Fotokonijnberg verkoopt demo toestel als nieuw... Opgelet!

    Oorspronkelijk geplaatst door lucvr Bekijk bericht
    Ik ben zééééér tevreden van Konijnenberg. Niet dat ik er iets koop maar ik ga er altijd eens kijken naar de prijzen voor ik iets ga kopen bij de lokale fotoboer.
    Dan vraag ik de prijs bij de lokale winkel en dan beginnen we: jamaar bij konijn kost het maar zoveel en patate en patata....... Dank zij Konijn heeft me dat al vele Euros bespaard.
    Voor mij: lang leve Konijn, ik ben er steeds goed bij geweest. Het is maar hoe je het bekijkt.

    En, oh ja, toestellen van duizend(en) € koop ik niet online, ik moet dat toch eerst eens in mijn handen hebben voor ik het koop.
    Dan moet je eens zeggen aan je lokale winkelier dat het bij Eglobal nog véééééél minder is dan bij foto Konijnenberg.


    Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

    Comment


    • #32
      Re: Fotokonijnberg verkoopt demo toestel als nieuw... Opgelet!

      Heerlijk toch, die solden bij Konijnenberg! Prijsje hoger zetten dan normaal, streepje erdoor en de prijs ervoor is de "nieuwe kortingsprijs".

      https://www.fotokonijnenberg.be/nikon-d7100-body

      Ik ging voor een Joby 5K statief, toch een 170 Euro. Ik werd gewoon uitgelachen door de kerel die mij raad moest geven.
      Waarom verkoop je het dan?

      Toch gekocht, al veel plezier van gehad.

      Apen.

      Comment


      • #33
        Re: Fotokonijnberg verkoopt demo toestel als nieuw... Opgelet!

        Ik zet bij Konijn of KE geen voet meer binnen ! Een arrogante bende kl...zakken !
        Zou iedereen willen aanraden er weg te blijven. Men zegge het voort.... !
        It's the mind and heart behind a camera that matters, not the gear.

        Comment

        Working...
        X