Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe camera - Sony A-mount of E-mount - of nog iets anders?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Nieuwe camera - Sony A-mount of E-mount - of nog iets anders?

    man man, ik zit te kwijlen als ik dit hier allemaal lees, en zeker als ik op een beurs de Sony stand binnenloop. Maar voorlopig doet mijn oude trouwe A700 het nog. En als ik zou willen, ik geraak die toch niet meer aan de straatstenen kwijt.
    Sony RX10 Mark IV
    nog een fijne dag verder!
    Guido

    Comment


    • #32
      Re: Nieuwe camera - Sony A-mount of E-mount - of nog iets anders?

      Ken het gevoel.

      Nu, voor 350€ vind je een prima A77, of voor 600€ een A77II, en dan heb je ook nieuw speelgoed. Gewoon uw verstand op 2015 zetten, en je hebt terug een beest van een body vast voor net iets meer dan wat zakgeld :-)

      Comment


      • #33
        Re: Nieuwe camera - Sony A-mount of E-mount - of nog iets anders?

        Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
        De FE90 is de beste macro die ik ooit in gebruikt heb.
        Qua standaardzoom verkies ik nog steeds de FE24-70/4. Op FF vind ik f/4 ruim voldoende als het over beperkte DOF of lichtsterkte gaat, zeker met de ruisprestaties van de laatste 2 generaties van camera's. De lens levert uitstekende beeldkwaliteit (- althans indien niet in combinatie met de originele A7R gebruikt -) en is relatief klein en licht. FE24-105 of f/2.8-lenzen worden meteen een stuk minder praktisch op dat vlak.
        Bedankt, K-2. Ik neem dit mee in mijn beslissing om te kiezen voor de 24-105/4 of toch de 24-70/4. Een f2.8 lens zal het niet direct worden wegens te zwaar, te duur en de A7ii kan toch goed overweg met een hogere iso.
        Van de FE90 lees ik alleen maar goeie dingen, dus daar zal ik wel plezier aan beleven
        Sony α7ii
        5OOpx

        Comment

        Working...
        X