Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stevige prijsstijging bij Canon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Stevige prijsstijging bij Canon

niks aan de hand met hetgeen ik volg :
    Bekijk en vergelijk Spiegelreflexcamera's, zoals de Canon EOS 200D. Alle informatie over de verschillende uitvoeringen van de Canon EOS 200D vind je op Tweakers

Canon EOS 200D + 18-55mm f/4.0-5.6 Zwart kopen? Vergelijk de shops met de beste prijzen op Tweakers. Wacht je op een prijsdaling? Stel een alert in.

zelfs niet bij de (grijze/zwarte) HK handelaren waarvan ik hier geen link wil posten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
      was maar gewoon om te zeggen dat die 4000 ( en ) euro , van depot was gerukt, ik vergelijk altijd voor ik, maar dit is den eerste die in mijn "links" staat , heb daar vroeger ooit ne canon gekocht, waar genen enkelen belg tegen op kon.
      Op de moment dat ik dit gepost heb was er juist niets van de pot gerukt. Ik heb toen bij 4 shops gekeken (Fotokonijnenberg, grobet, kamera-express en art en craft) en toen stond die prijs ineens op 4049. Een paar maand daarna zijn de prijzen wel terug gezakt.
      Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

Bij Nikon is nu overal dezelfde prijsstijging aan de gang: +5 à 10 %...
        (was vooraf al aangekondigd bij Nikon Rumors).
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Wel duur hé daar, bij deze 250 € goedkoper en je krijgt nu nog eens extra 225 euro cashback https://www.artencraft.be/nl/canon-e...dy-255056.html
          Zo zie je maar dat het buitenland niet altijd goedkoper is

grts
          Sieg
          De vet vermelde prijs is wel met de cashback al af, er net onder staat: “U betaalt nu € 3.546,67 en krijgt € 225,- terug”.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Stevige prijsstijging bij Canon

Oorspronkelijk geplaatst door stapperke Bekijk bericht
            Op de moment dat ik dit gepost heb was er juist niets van de pot gerukt. Ik heb toen bij 4 shops gekeken (Fotokonijnenberg, grobet, kamera-express en art en craft) en toen stond die prijs ineens op 4049. Een paar maand daarna zijn de prijzen wel terug gezakt.
            Dat klopt volledig, ik heb toen dezelfde redenering gemaakt dat het plots overal ineens fors duurder geworden was.
            In bepaalde winkels zelfs boven de 4200€ (wat meer geprofiteerd) maar in elk geval altijd boven de 4000€.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Working...
            X