Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji X-H1

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fuji X-H1

Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
    Ik heb de X-H1 vandaag uitgeprobeerd om de Photo Days en moet zeggen dat ie wel beviel!

Qua gewicht nog dik in orde met de 18-55...
    Mooie EFV...

Een vraagje...het focusgedeelte, is dat altijd zo'n groot groen vierkant of kan je er ook een klein van maken?

M'n keuze is beperkt nu tot deze X-H1 of Olympus E-M1.2
    kan verkleind worden tot 1 punt.
    mvg
    nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
      kan verkleind worden tot 1 punt.
      mvg
      Ah, super...bedankt voor uw reactie...

Comment

Je kan de AF zone (en andere parameters) heel uitgebreid configureren, Eddy.

Deze speciale infosite beschrijft de basis van het huidige AF-systeem (en die is met volgende firmware updates en met de X-H1 alleen nóg verder uitgebouwd) http://www.fujifilm-x.com/af/en/
        BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door baloo Bekijk bericht
          Je kan de AF zone (en andere parameters) heel uitgebreid configureren, Eddy.

Deze speciale infosite beschrijft de basis van het huidige AF-systeem (en die is met volgende firmware updates en met de X-H1 alleen nóg verder uitgebouwd) http://www.fujifilm-x.com/af/en/
          weet ik, maar ik heb enkel op de vraag van ts gereageerd.
          nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
            weet ik, maar ik heb enkel op de vraag van ts gereageerd.
            Sorry, oogjes nog moe na een tweede hele dag op Photo Days ;-)
            BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

Comment

Ik heb de X-H1 vandaag uitgeprobeerd om de Photo Days en moet zeggen dat ie wel beviel!

Qua gewicht nog dik in orde met de 18-55...
              Mooie EFV...

Een vraagje...het focusgedeelte, is dat altijd zo'n groot groen vierkant of kan je er ook een klein van maken?

M'n keuze is beperkt nu tot deze X-H1 of Olympus E-M1.2
              Ja Dpix, het groen vierkant kan verkleint/vergroot worden in Vijf standen.
              Morgen geef ik iets uitgebreidere uitleg over de X-H1 (ook in verhouding met de X-T2)
              Canon R6 MKII , Canon RF VCM 35 1.4, Canon RF 85 1.2 L, Canon , Canon RF 100-500 L

Comment

De XH-1 die ik nu sinds kort heb, is toch een heel stuk kleiner dan m'n D750, en vooral lichter. Het iets grotere formaat dan XT-2 is juist een groot pluspunt in gebruik. Je hebt echt de indruk met een volwassen camera te fotograferen en die bovendien stukken beter presteert dan m'n D750. Kan natuurlijk ook aan de fantastische XF lenzen liggen :-
                Nikon D750 + 70-200 2.8 VR II - FujiFilm XH-1 + 50-140mm 2.8 - 18-55mm F2.8-4.0 - 35mm F2.0 - 23mm 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NikonZiv Bekijk bericht
                  De XH-1 die ik nu sinds kort heb, is toch een heel stuk kleiner dan m'n D750, en vooral lichter. Het iets grotere formaat dan XT-2 is juist een groot pluspunt in gebruik. Je hebt echt de indruk met een volwassen camera te fotograferen en die bovendien stukken beter presteert dan m'n D750. Kan natuurlijk ook aan de fantastische XF lenzen liggen :-
                  Een heel stuk kleiner?

Lijkt mij goede marketing die z'n doel noe mistreft ;-)

200gr lichter zal ook het verschil niet maken lijkt me

Wat ik me wel afvraag is dat je zegt dat ie beter presteerd dan je d750, waarin bedoel je dan?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
                  portfolio en workshops:
                  https://www.bennybulke.com/

Comment

Ik heb er gisteren de eerste keer mee kunnen werken. (X-H1 + 23mm 2.0 WR)
                    Wat ik er tot nu van vind? Snel, responsief en zeer accuraat. De sluiter is zo heerlijk stil, de AF is trefzeker en snel, het toestel is gewoon bloedsnel.
                    Ligt goed in de hand, de bedieningsknoppen klikken zoals het moet, de shutter release is heerlijk zacht, en zelfs het scherm kantelen voelt kwalitatief aan. Eerlijk? ik was sceptisch, maar het is een "volwassen" Fuji geworden.

Comment

Bij mij is het een Olympus E-M1.2 geworden, anders had ik ook een X-H1 gekocht hoor.

Comment

Bij mij is het een Olympus E-M1.2 geworden, anders had ik ook een X-H1 gekocht hoor.
                        Ik wist het al een beetje... proficiat met je aankoop ?
                        Hopelijk voldoet hij aan je verwachtingen (de dingen waar je voor vreesde)

Veel plezier en geluk ermee
                        Canon R6 MKII , Canon RF VCM 35 1.4, Canon RF 85 1.2 L, Canon , Canon RF 100-500 L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht
                          Ik wist het al een beetje... proficiat met je aankoop ?
                          Hopelijk voldoet hij aan je verwachtingen (de dingen waar je voor vreesde)

Veel plezier en geluk ermee
                          Voorlopig zeer blij...hoge iso is iets minder maar dat wist ik.
                          Heb nog niet veel tijd gehad (Paasbrol bezoekjes en verjaardagfeest kind)
                          Dat je veel van instellen wist ik al.... maar zoveel?...LOL

Comment

Mooi om lezen, van zo een intense Fuji gebruiker ����
                            Benieuwd naar je ervaring met de IBIS

Groetjes
                            Luc
                            Groetjes

Lukathi

Comment

@Lukathi,
                              Naar mijn ervaring is de IBIS van Olympus beter dan die van Fuji,
                              Wat bedoel je met intense Fuji Gebruiker ? Dpix ? (ik denk niet dat hij een intens Fuji gebruiker is.. maar wel ruimdenkend)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht
                                @Lukathi,
                                Naar mijn ervaring is de IBIS van Olympus beter dan die van Fuji,
                                Wat bedoel je met intense Fuji Gebruiker ? Dpix ? (ik denk niet dat hij een intens Fuji gebruiker is.. maar wel ruimdenkend)
                                Nee, nee, De Rudy bedoelde ik !

Luc
                                Groetjes

Lukathi

Comment

Working...
                                X