Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D850 - Een namiddag op stap met een Nikon D850 - mét foto's met D850 gemaakt...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Nikon D850 - Een namiddag op stap met een Nikon D850 - mét foto's met D850 gemaak

    Oorspronkelijk geplaatst door adrie Bekijk bericht
    Damn... vandaag geen levering...
    Nog een week langer wachten... ...en m'n nageltjes zijn al kort...
    Verd... weer een week verder, nog steeds niks uitgeleverd, damn.
    Lekker hoor, Nikon.
    Dit is toch wel de laatste keer dat ik zoiets op deze manier op zo'n (wellicht te vroeg) moment aanschaf.
    Als dit dan nog veel langer gaat duren, dan geef ik m'n portie maar aan fikkie... dan wil ik 'm niet meer.
    'Kzal me eens inschrijven voor die jubileumdag van Nikon, volgend weekend. Kijken of ik ook m'n beklag kan doen.
    Damn, dat wachten is niks voor mij.

    Comment


    • #62
      Re: Nikon D850 - Een namiddag op stap met een Nikon D850 - mét foto's met D850 gemaak

      De wereld blijft draaien hoor Adrie. Het is altijd zo geweest met Nikon dat de eerste weken na een release er weinig toestellen beschikbaar zijn.
      Neemt niet weg dat ons “oude” toestellen nog steeds prima foto’s nemen natuurlijk.

      Patience is a virtue

      Comment


      • #63
        Re: Nikon D850 - Een namiddag op stap met een Nikon D850 - mét foto's met D850 gemaak

        Heel grappig in combinatie met het topic 'zo hoor je het ook eens van een ander '......

        Comment


        • #64
          Re: Nikon D850 - Een namiddag op stap met een Nikon D850 - mét foto's met D850 gemaak

          Oorspronkelijk geplaatst door Riho Bekijk bericht
          Ik haakte een tijdje geleden af na aankoop van mijn D700, net bij het uitbrengen van de D800.
          Ik ben de topics rond de D850 nauwgezet aan 't volgen. Ik moet eerlijk bekennen, 't begint toch te jeuken

          Groetjes,

          Riho
          Ik dacht eens goed na en besloot mijn oude D90 te vervangen en mijn D700 te houden. Ipv een D850 kocht ik me een D500. Daar was geen wachttijd en 't is ook een schitterende camera.

          Mijn jeuk is op een goedkopere manier toch over

          Groetjes,

          Riho
          Nikon Z6 II & D500 + Nikon 24-70mm + Nikon 28-300mm + Nikon 70-200mm 2.8 VRII + Sigma 180mm macro 1:1 f3.5 APO EX DG HSM + SB900
          Drone piloot A2/A3 met DJI Mavic 2 Pro

          Comment


          • #65
            Re: Nikon D850 - Een namiddag op stap met een Nikon D850 - mét foto's met D850 gemaak

            Hoi,
            Oorspronkelijk geplaatst door adrie Bekijk bericht
            Damn... vandaag geen levering...
            Nog een week langer wachten... ...en m'n nageltjes zijn al kort...
            Oorspronkelijk geplaatst door adrie Bekijk bericht
            Verd... weer een week verder, nog steeds niks uitgeleverd, damn.
            Lekker hoor, Nikon.
            Dit is toch wel de laatste keer dat ik zoiets op deze manier op zo'n (wellicht te vroeg) moment aanschaf.
            Als dit dan nog veel langer gaat duren, dan geef ik m'n portie maar aan fikkie... dan wil ik 'm niet meer.
            'Kzal me eens inschrijven voor die jubileumdag van Nikon, volgend weekend. Kijken of ik ook m'n beklag kan doen.
            Damn, dat wachten is niks voor mij.
            Nikon Nederland communiceert totaal niet met z'n dealer en/of met mij, klantvriendelijkheid...(???)
            Tegen de dealer houden ze hun lippen stijf op elkaar, op hun Facebooksite schrijven ze dat "ze er geen zicht op hebben".
            Met een verwachtte levertijd van 1 à 2, misschien 3 weken, heb ik er geen probleem mee om een factuur voorruit te betalen.
            De dealer is een betrouwbare winkel.
            Maar toch... Als een andere dealer, nú, op zijn site een levertijd van 3 à 4 weken aangeeft... da's over m'n grens.
            Dat pik ik niet.
            Ik heb bij de dealer nu kenbaar gemaakt dat, mocht de levering op het eind van de week niet gelukt zijn, het bedrag weer op mijn rekening gestort moet worden.
            Er kan in ál die weken wel iets desastreus met die winkel gebeuren.
            Dit heb ik ook op de Facebooksite van Nikon Nederland vermeld.
            Door het totaal af laten weten op het gebied van communicatie door Nikon Nederland (naar mij én de dealer), verknallen zij míjn voorpret.
            Dat voelt zeer onprettig... ik ben geen nummer, ik ben een mens , wellicht een klant !
            Oh ja, ik sta toch 2e op de lijst van de 2e levering bij de dealer... In de US genieten ze reeds van hun derde levering, de vierde komt er volgende week alweer!

            Mmmm, nog effe m'n handtekening hieronder aanpassen...
            Last edited by adrie; 3 oktober 2017, 08:47.

            Comment


            • #66
              Re: Nikon D850 - Een namiddag op stap met een Nikon D850 - mét foto's met D850 gemaak

              Oorspronkelijk geplaatst door adrie Bekijk bericht
              Hoi,




              Nikon Nederland communiceert totaal niet met z'n dealer en/of met mij, klantvriendelijkheid...(???)
              Tegen de dealer houden ze hun lippen stijf op elkaar, op hun Facebooksite schrijven ze dat "ze er geen zicht op hebben".
              Met een verwachtte levertijd van 1 à 2, misschien 3 weken, heb ik er geen probleem mee om een factuur voorruit te betalen.
              De dealer is een betrouwbare winkel.
              Maar toch... Als een andere dealer, nú, op zijn site een levertijd van 3 à 4 weken aangeeft... da's over m'n grens.
              Dat pik ik niet.
              Ik heb bij de dealer nu kenbaar gemaakt dat, mocht de levering op het eind van de week niet gelukt zijn, het bedrag weer op mijn rekening gestort moet worden.
              Er kan in ál die weken wel iets desastreus met die winkel gebeuren.
              Dit heb ik ook op de Facebooksite van Nikon Nederland vermeld.
              Door het totaal af laten weten op het gebied van communicatie door Nikon Nederland (naar mij én de dealer), verknallen zij míjn voorpret.
              Dat voelt zeer onprettig... ik ben geen nummer, ik ben een mens , wellicht een klant !
              Oh ja, ik sta toch 2e op de lijst van de 2e levering bij de dealer... In de US genieten ze reeds van hun derde levering, de vierde komt er volgende week alweer!

              Mmmm, nog effe m'n handtekening hieronder aanpassen...

              Overdrijf je nu niet een klein beetje Adrie ?
              Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

              Comment


              • #67
                Re: Nikon D850 - Een namiddag op stap met een Nikon D850 - mét foto's met D850 gemaak

                Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht
                Overdrijf je nu niet een klein beetje Adrie ?
                Een klein beetje maar?

                Het is het einde van de wereld niet.
                BD1766BE

                Comment


                • #68
                  Re: Nikon D850 - Een namiddag op stap met een Nikon D850 - mét foto's met D850 gemaak

                  Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht
                  Overdrijf je nu niet een klein beetje Adrie ?
                  Oorspronkelijk geplaatst door Droopie007 Bekijk bericht
                  Een klein beetje maar?

                  Het is het einde van de wereld niet.
                  Nee, mijn gevoel zegt me dat ik niet overdrijf.
                  Dat stilzwijgen van Nikon is dé boosdoener.
                  Als ze normaal en open communiceren, is er (bijna) niets aan de hand.
                  Maar sorry hoor, ik zal er niks meer over zeggen

                  Comment


                  • #69
                    Re: Nikon D850 - Een namiddag op stap met een Nikon D850 - mét foto's met D850 gemaak

                    Kom nou, op een nieuwe auto moet je maanden wachten... en de fabriek communiceert ook niet met jou persoonlijk...

                    Comment


                    • #70
                      Re: Nikon D850 - Een namiddag op stap met een Nikon D850 - mét foto's met D850 gemaak

                      Oorspronkelijk geplaatst door adrie Bekijk bericht
                      Als ze normaal en open communiceren, is er (bijna) niets aan de hand
                      Nadeel van er als eerste bij te willen zijn. Is bij veel producten toch zo, ik heb destijds op de iMac ook een week of 6 gewacht, maar dat wist ik bij het bestellen (of dat wist ik niet, want het kon geloof ik tussen de 2 en 8 weken zijn). Je komt ergens in een wachtrij terecht, en ja, daar ben je een nummer.

                      Comment


                      • #71
                        Re: Nikon D850 - Een namiddag op stap met een Nikon D850 - mét foto's met D850 gemaak

                        Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
                        Nadeel van er als eerste bij te willen zijn. Is bij veel producten toch zo, ik heb destijds op de iMac ook een week of 6 gewacht, maar dat wist ik bij het bestellen (of dat wist ik niet, want het kon geloof ik tussen de 2 en 8 weken zijn). Je komt ergens in een wachtrij terecht, en ja, daar ben je een nummer.
                        Het ergste is nu dat wachten op de portretgrip. Dat bliiiijjjjjjjift maar duren. Wacht al meer dan een maand.
                        D850

                        Comment


                        • #72
                          Re: Nikon D850 - Een namiddag op stap met een Nikon D850 - mét foto's met D850 gemaak

                          Second apology van Nikon via https://nikonrumors.com/2017/10/26/n...-on-time.aspx/ en de de acc. liggen in hetzelfde bedje ?
                          https://ggpics.be/

                          Comment

                          Working...
                          X