Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
kan ik een kitlens van mijn anloog eos d300 28 50mm op de canon 10d gebruiken ? ik denk van wel daar het ook een eos is maar ben niet zekers en wil geen schande aanbrengen aan mijn 10d vandaar deze vraag hier op Bd
dank
marc
Is het een EOS 300D of 300 waar je over spreekt ? In dat laatste geval zal je lens een EF en geen EF-s zijn, en dan past ze wel. Kijk misschien eens op de lens zelf daarvoor.
kan ik een kitlens van mijn anloog eos d300 28 50mm op de canon 10d gebruiken ? ik denk van wel daar het ook een eos is maar ben niet zekers en wil geen schande aanbrengen aan mijn 10d vandaar deze vraag hier op Bd
dank
marc
Als het is zoals je schrijft, een analoge EOS 300 dan kan dit. Mijn vrouw gebruikt de kitlens van de analoge EOS 300 (een 28-90) op haar 300D zonder probleem. En die lens valt zeer goed mee!
nee zekers niet( zoals RR met motor van 2pk ) ..is speelgoed...maar daar ik enkel over een 50 500 beschik zou ik deze ook willen om gewone fotos te nemen is ook veel veel lichter, ik kijk uit naar een iets betere op Bd koopjeshoek
alvast dank
mvg marc
Ik heb ook die kit van de EOS 300, en die lens werkt perfect op mijn 10D, maar kwaliteit is anders. Ik gebruik trouwens de lenzen die ik voor mijn 10D gekocht heb voor de EOS 300, en visa versa.
Trouwens kijk eens naar de bajonetvatting van de EOS 300 en die lens. PLASTIEK!!!! Ik heb schrik als ik mijn 50-500 op de EOS 300 gebruik dat die plastieken bajonet van de 300 gaat afbreken.
Canon EOS 5D, Canon EOS 30V Date, Chinon CE4, wat flitslicht en wat buizen met glas
ja zo nen bigma is niet echt geschikt op de eos 300 en de kitlens op de 10d, inderdaad alles is plastiek.. op den 300 ..maar toch goed om weten dat het geen kwaad kan op de 10d
groetjes
Comment