Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Omdat Reichman ook vastgesteld heeft, dat de 828 als pakket een veel betere camera is dan bijvoorbeeld een 10d, als je maar met een lens werkt, en niet in de extremen gaat. Sinds ik de dslr vervangen heb door de 828, heb ik nog geen minuut spijt gehad. Pas op, ik vind de d20 een mooi ding, een 1dmkii nog een mooier ding, maar ben niet meer bereid om zo zwaar te sleuren met gerief, om in de doorsnee huis en tuin fotografie niks meer of beter te kunnen. Wat niet wil zeggen, dat je geen betere beelden uit een dslr krijgt hé.
Maar Jaja had gelijk... en velen ongelijk... LOL
Bedankt etienne, Kom er regelmatig, maar nooit zo naar de naam van de eigenaar gekeken. Ik ga me eens wat meer verdiepen in zijn specifieke mening.
Het is Michael Reichmann met dubbel nn, zoals je schrijft, vandaar dat ik hem op google niet kon vinden.
Comment