22 dagen geleden stuurde ik mijn Canon eos M3 op ter reparatie, deze werkte al niet degelijk sinds het begin dat ik hem had, maar ik dacht eerder aan een software foutje ( wou niet verbinden met Wifi ) Ik heb hier welgeteld 100tal foto's mee genomen.
Nam 2 dagen geleden terug contact op met Canon om te vragen waar mijn reparatie bleef en ik kreeg volgend antwoord
Deze is in Duitsland ter reparatie.
Wij houden u op de hoogte betreffende de ontwikkelingen.
Wauw! wat een update na 22dagen, en dit in de zomermaand...
Gezien de uitmuntende externe staat had ik een snelle afhandeling ofwel een nieuw toestel verwacht.
Ik ben zelfstandig fotograaf, en kan me geen wereld inbeelden waarin mijn werk camera ( canon 5D3 ) defect zou gaan, dat ik hier >22 dagen moet op wachten.
enorme teleurstellende ervaring
Nam 2 dagen geleden terug contact op met Canon om te vragen waar mijn reparatie bleef en ik kreeg volgend antwoord
Deze is in Duitsland ter reparatie.
Wij houden u op de hoogte betreffende de ontwikkelingen.
Wauw! wat een update na 22dagen, en dit in de zomermaand...
Gezien de uitmuntende externe staat had ik een snelle afhandeling ofwel een nieuw toestel verwacht.
Ik ben zelfstandig fotograaf, en kan me geen wereld inbeelden waarin mijn werk camera ( canon 5D3 ) defect zou gaan, dat ik hier >22 dagen moet op wachten.
enorme teleurstellende ervaring
Comment