Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fujifilm X-Pro2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Fujifilm X-Pro2

    Oorspronkelijk geplaatst door Vince_G Bekijk bericht
    Wie probeert hier nu eigenlijk wat te bewijzen!
    Volgens mijn bescheiden mening toont deze discussie aan dat De Fuji 24mp en Sony 24mp asp-c niet veel voor mekaar moeten onderdoen...... maw de nieuwe sensor van Fuji is zeker geslaagd en een mooie upgrade...

    Comment


    • #32
      Re: Fujifilm X-Pro2

      Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
      Volgens mijn bescheiden mening toont deze discussie aan dat De Fuji 24mp en Sony 24mp asp-c niet veel voor mekaar moeten onderdoen...... maw de nieuwe sensor van Fuji is zeker geslaagd en een mooie upgrade...
      Goed geschreven, het gaat om subtiele verschillen, ik kan alleen bevestigen dat ik na mijn overstap van Canon naar Fuji alleen meer fotoplezier heb, en dat lijkt mij het belangrijkste.
      ...leeg...

      Comment


      • #33
        Re: Fujifilm X-Pro2

        Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
        Volgens mijn bescheiden mening toont deze discussie aan dat De Fuji 24mp en Sony 24mp asp-c niet veel voor mekaar moeten onderdoen...... maw de nieuwe sensor van Fuji is zeker geslaagd en een mooie upgrade...
        Is min of meer normaal gebruiken dezelfde sensor, de verschillen zijn inderdaad minimaal wat detailweergave betreft, de pro2 zit wat dat betreft nu min of meer op het niveau van de a6000.
        Het gekke is dat sommige bij hoog en laag beweerde dat fuji x1 reeks met zijn 16mp sensor op dat punt beter presteert dan de a6000 of de nikon 24mp toestellen, je zie maar.

        Comment


        • #34
          Re: Fujifilm X-Pro2

          Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
          Goed geschreven, het gaat om subtiele verschillen, ik kan alleen bevestigen dat ik na mijn overstap van Canon naar Fuji alleen meer fotoplezier heb, en dat lijkt mij het belangrijkste.
          Dat is ook de reden dat ik de pro2 verkies boven de 6300. Fotoplezier.
          Voor de rest denk ik dat de 6300 en pro2 vergelijkbare beelden maakt, maar bij de Fuji ineens goed in jpg.
          En dan nog de lenzen natuurlijk. Een goede Sony lens is heel duur en zwaar!

          Comment


          • #35
            Re: Fujifilm X-Pro2

            Oorspronkelijk geplaatst door Pieter G. Bekijk bericht
            Die uitspraak heb ik niet gedaan he; dat is jouw interpretatie ervan.
            Met dat laatste kan ik het helemaal eens zijn. Voor mij is het niet van toepassing, maar als je niet van de Fuji interpretatie houdt, kan dat zeker een breekpunt zijn.
            Puerte houdt van niets waar geen Sony op staat, is reeds jaren zo....
            Na twee mislukte Sony camera aankopen, komt hier nooit nog iets van Sony binnen, zelfs mijn Sony scherm was hier na twee jaar aan de knoppen, zo zie je maar dat ervaringen soms kunnen verschillen.

            Comment

            Working...
            X