Ik zit met een vraagje. Ik ben van plan om mijn huidige 600D te upgraden naar een 70D of een 7D Mark II. Dit voornamelijk omdat ik minder ruis wil op mijn foto's bij een hogere ISO en voor de meerde AF punten. Nu ben ik in bezit van een 70-200 f2.8 en een sigma 18-35 F1.8. Een fullframe camera ga ik dus sowieso niet aankopen, want dan kan ik mijn sigma lens niet meer gebruiken.
Ik ben nu voornamelijk bezig met portretfoto's, maar ik ga ook geregeld naar sportwedstrijden, waaronder ook indoorwedstrijden vallen. Daarvoor heb ik lichtsterke lenzen aangeschaft, maar ik moet nog steeds de ISO waarde vrij hoog zetten voor voldoende licht.
Ik vraag me dus af of het die moeite is om door te sparen voor de 7D mark II, of ik evengoed de 70D kan aankopen.
Ik ben nu voornamelijk bezig met portretfoto's, maar ik ga ook geregeld naar sportwedstrijden, waaronder ook indoorwedstrijden vallen. Daarvoor heb ik lichtsterke lenzen aangeschaft, maar ik moet nog steeds de ISO waarde vrij hoog zetten voor voldoende licht.
Ik vraag me dus af of het die moeite is om door te sparen voor de 7D mark II, of ik evengoed de 70D kan aankopen.
Comment