Re: Olympus Om-D EM1 of Nikon D750
de scores waar je van spreekt spelen volgens jouw zeggen bijna geen rol, de nikon d800e + 24-70nikkor f2.8 ED heeft een score van 30 op dxo maar dat is een te verwaarlozen verschil volgens u
(u doet er toch op zijn minst minimalistisch over)
dus u beweerd dat deze camera (d800e 36MP) eigenlijk overroepen is en een sensor die er 4 keer in kan met 16MP een te verwaarlozen verschil levert voor landschappen?
dan spreek ik nog niet over het zeer belangrijke dynamische bereik (toch zeker voor landschappen en wat mij betreft voor alle soorten fotografie)
heb deze nog niet naast mekaar gebruikt, zeker niet
maar ik kwam van een d7100 van nikon en ging naar de d800e en het verschil was in mijn ogen gigantisch!
alhoewel de d7100 in mijn ogen indrukwekkend was....
dus de om-d em01 of Gh4 zijn echt dan ook véél beter dan de d7100 bijvoorbeeld?
mirrorless en sensorgrootte vind ik een zeer interresante materie en heb daar mijn idee over (en dat is zeker nier negatief)
zonder dat ik alle camera's uitgetest heb, dat klopt
als ik jouw zo hoor loop ik met zinloze (veel te duur) en te zwaar gerief op mijn rug zonder dat het veel uitmaakt?
ben razend benieuwd naar je mening hieromtrent
Oorspronkelijk geplaatst door Jorginho
Bekijk bericht
(u doet er toch op zijn minst minimalistisch over)
Bekijk bericht
dan spreek ik nog niet over het zeer belangrijke dynamische bereik (toch zeker voor landschappen en wat mij betreft voor alle soorten fotografie)
Bekijk bericht
maar ik kwam van een d7100 van nikon en ging naar de d800e en het verschil was in mijn ogen gigantisch!
alhoewel de d7100 in mijn ogen indrukwekkend was....
dus de om-d em01 of Gh4 zijn echt dan ook véél beter dan de d7100 bijvoorbeeld?
mirrorless en sensorgrootte vind ik een zeer interresante materie en heb daar mijn idee over (en dat is zeker nier negatief)
zonder dat ik alle camera's uitgetest heb, dat klopt
als ik jouw zo hoor loop ik met zinloze (veel te duur) en te zwaar gerief op mijn rug zonder dat het veel uitmaakt?
ben razend benieuwd naar je mening hieromtrent
Comment