Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nikon d810A aangekondigd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: nikon d810A aangekondigd

binnenkort nieuw subforum: astrofotografie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timefreezer Bekijk bericht
      zie de timestand en mijn typesnelheid gerechtvaardigen de gedachtew dat we inval o dezelfdse tid gehad hebben.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
        zie de timestand en mijn typesnelheid gerechtvaardigen de gedachtew dat we inval o dezelfdse tid gehad hebben.

Nog een geluk dat ik een half uur voor jou ben beginnnen typen anders was je nog eerst.

Comment

Canon deed het hen vroeger al voor zoals deze 60Da.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
            Kan je die alleen maar voor astrofotografie gebruiken, of kan je er ook de "aardse onderwerpen" mee fotograferen?
            Als die alleen maar bruikbaar is voor astrofotografie, dan zullen ze er geen enorme aantallen van verkopen, maar er zijn er natuurlijk wel die zo'n camera heel goed kunnen gebruiken.
            Nikon zal de denken dat alles op de aarde wel al eens gefografeert is nu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
              binnenkort nieuw subforum: astrofotografie
              Euh, eerst voorstellen in het daartoe voorziene subforum !!!
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk bericht
                Dat er geen markt voor zou zijn heb ik niet gezegd hé, het gaat mij over de potentiële grootte van hun doelpubliek. Zeker als je de prijs van het toestel bekijkt en wanneer Nikon zelf al aangeeft dat het voor huis-, tuin- en keukenfotografie niet geschikt zou zijn?
                Dat laatste is inderdaad jammer. Maar ik veronderstel dat het technisch te gecompliceerd zou raken zeker? Het allerbeste van twee werelden combineren in één toestel is al vaak een onmogelijkheid gebleken. Misschien zou het wel eens de moeite lonen om 'huis-, tuin- en keukenfoto's' van de d810a te zien. Wie weet valt het allemaal nog wel mee.

En die markt... Mensen die echt serieus met (amateur)astronomie bezig zijn, zullen wel bereid zijn dat te betalen. En wereldwijd zal dat toch een redelijk publiek zijn. Vergelijk het met 'gewone' fotografie, als ik mensen vertel hoeveel ik al in deze hobby gestoken heb (en ik zit nog niet eens op full frame of met studiomateriaal of zo), dan zijn er ook veel die mij zot verklaren.

Comment

Working...
                X