Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zou ik iets missen als...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zou ik iets missen als...

Oorspronkelijk geplaatst door Toon Nikonian Bekijk bericht
    Ondertussen deze gevonden op youtube: %;4Chu&=

Sent from my iPad using Tapatalk.
    De link werkt niet.
    550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

Comment

Zou ik iets missen als...

Oorspronkelijk geplaatst door jocau Bekijk bericht
      De link werkt niet.
      Ondertussen aangepast... Zie boven!

Sent from my iPad using Tapatalk.
      Toon Nikonian
      D700/D7000/glaswerk Nikkor

Comment

ik heb sinds vandaag een ebook over de 6000 wel volledig engels en daar staat een heel stuk in over de lenzen en het werken met adapters. maar zover zit ik nog niet.
        volgens het eerste wat ik kan lezen werkt dit perfect en heb je keus voldoende voor de lenzen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Toon Nikonian Bekijk bericht
          Ondertussen deze gevonden op youtube: http://youtu.be/7wM_5nROeaw... bijna lyrisch over de a6000 en 7000!
          Een beetje lang, maar wel goed gebracht. Ik heb er met plezier naar gekeken en geluisterd.
          Er worden ook een paar open deuren ingetrapt, maar het is en blijft wel een succesvolle pro fotograaf die schitterend werk aflevert met apparatuur waar sommigen nog op neerkijken.
          Pieter
          --
          Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

Comment

Wie weet zien we (heel) binnenkort de opvolger van de A7 met de autofocus van de A6000. Althans als we Sony product manager Kenta Honjo mogen geloven (bron: SonyAlphaRumors en Dpreview).
            550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

Comment

Working...
            X