Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Het is idd Off Topic en over Konijn hoeft er niet verder op ingegaan worden.
U mag daar dus gerust kopen... alleen hou de prijs in de gaten. (Ik heb er zelf vroeger veel gekocht)
Feit is dat de Fuji 18-135 op vele plaatsen goedkoper uitvalt.
Fantastische toestellen die Fuji's. Mijn X-T1 heeft mij al veel plezier geschonken. De Jpeg's zo uit de camera zijn verbazingwekkend goed. Enig nadeel is dat je LR moet gebruiken voor de RAW bestanden. Als je dit programma niet gewoon bent is het weer een lange leercurve vooraleer je er degelijk mee overweg kan. Ik schiet dus voorlopig bijna uitsluitend in Jpeg en met meer dan goeie resultaten.
De RAW's kunnen net zo goed bewerkt worden in Photoshop hoor - LR en PS gebruiken dezelfde ACR-engine.
Jaja
Heb ondertussen al LR aangeschaft maar zit nog met PS5 die zonder upgraden naar 6 blijkbaar niet zal werken. Een Upgrade van 5 naar 6 ben ik niet van plan. PS gebruik ik maar zelden om te ontwikkelen.
Comment