Best , wij hebben voor de moment een panasonic lumix fz18 en altijd heel tevreden mee geweest.
Nu beginen de foto's niet meer zo goed te zijn .
Nu wil ik voor mij VROUW een compactere toestel kopen die mooiere foto's geeft .
De voorwaarden zijn : max 400 Euro
mooie uitzicht
en snelle camera in opstart als in foto's nemen
mooie foto's in de auto stand voor mijn vrouw , en wat meer instellingen voor mij
Nu heb ik al redelijk veel opzoekings werk gedaan en kom ik tot volgende camera's
- nikon coolpix p330
- fuifilm x-20
- panasonic tz 60 en de tz 40 en de lx 7 en de lf1
-nikon coolpix p7800
- sony alpha 5000
- sony cybershot rx100
Tot nu toe steken er 2 uit boven de rest in de term van mooi uitzicht ( voor de man is dit de laagste creteria , voor de vrouw de hoogste )
de sony alpha 5000 dat een systeem camera is en de fuifilm x20 dat een goede compact camera is.
Is nu zo een systeem camera ook compact en gemakkelijk in gebruik als in stand auto ( als die er al is ?)
En gaan we de extra zoom niet missen van de fz 18 ( 35mm --504 mm) tegen over max 100 mm ?
Mvg lesley
Nu beginen de foto's niet meer zo goed te zijn .
Nu wil ik voor mij VROUW een compactere toestel kopen die mooiere foto's geeft .
De voorwaarden zijn : max 400 Euro
mooie uitzicht
en snelle camera in opstart als in foto's nemen
mooie foto's in de auto stand voor mijn vrouw , en wat meer instellingen voor mij
Nu heb ik al redelijk veel opzoekings werk gedaan en kom ik tot volgende camera's
- nikon coolpix p330
- fuifilm x-20
- panasonic tz 60 en de tz 40 en de lx 7 en de lf1
-nikon coolpix p7800
- sony alpha 5000
- sony cybershot rx100
Tot nu toe steken er 2 uit boven de rest in de term van mooi uitzicht ( voor de man is dit de laagste creteria , voor de vrouw de hoogste )
de sony alpha 5000 dat een systeem camera is en de fuifilm x20 dat een goede compact camera is.
Is nu zo een systeem camera ook compact en gemakkelijk in gebruik als in stand auto ( als die er al is ?)
En gaan we de extra zoom niet missen van de fz 18 ( 35mm --504 mm) tegen over max 100 mm ?
Mvg lesley
Comment