Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

blijver er nog 3 S1, S50, G5 Please

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    yo
    dak het ook niet weet
    heb heel veel shops afgezocht nergens nog specs en dergelijke
    te vinden van de G3

    Comment


    • #32
      Originally posted by jurdup
      yo
      dak het ook niet weet
      heb heel veel shops afgezocht nergens nog specs en dergelijke
      te vinden van de G3
      http://www.dpreview.com/reviews/canong3/
      http://www.dpreview.com/reviews/compare_post.asp?method=sidebyside&cameras=canon_s 50%2Ccanon_s1is%2Ccanon_g3%2Ccanon_g5&show=all
      http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/g3.html

      Voila nu kunt ge nog wat meer twijfelen
      Cypho
      Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

      Comment


      • #33
        De G3 die photohall aanbied zijn restpartijen van bij Canon zelf.
        Opzich zijn die toestellen splinternieuw met volledige garantie.

        Het toestel is vergelijkbaar met de G5, heeft alleen 4 megapixel ipv 5 megapixel.
        Is in zilvere kleur.
        Er zijn nog andere kleine verschillen, maar dan moet je is kijken in de reviews.
        Photohall is een dure winkel, maar de soldenprijs voor deze G3 is zeer goed.

        Ik heb nog een megatest liggen uit pc magazine van vorig jaar. De G3 kwam er als beste uit met een score van 92/100
        http://www.zdnet.be/dossier.cfm?eid=26399

        Comment


        • #34
          Er zijn er trouwens een heleboel gebruikers die de G3 beter vinden dan de G5 op het gebied van beeldkwaliteit (CA, etc.). Maar de G5 heeft natuurlijk wel wat voordelen tov de G3... Doe maar eens de vergelijking op Dpreview...

          Op zich heb je voor die prijs een dijk van een toestel in handen, en als dat ongeveer je budget is, en het toestel doet die dingen die jij ermee wil doen, dan moet je niet lang twijfelen...
          Canon 10D, glass, flashes & extra's
          Fuji S602Z & extra's
          www.CooMa.be BD0176BE

          Comment


          • #35
            <font face="Times New Roman"></font id="Times New Roman">
            hey mannen,
            was nochtans overtuigd dat ik mij een A 80 zou aankopen
            het zal waarschijnlijk een G3 worden, heb hem ook laten reserveren zoals Zeeman bij Photohall
            hopelijk leveren ze ons een deftig en wel degelijk nieuw toestel
            gebruikers van G3 ; hebben wij de juiste beslissing genomen ?
            tot later

            Comment


            • #36
              Originally posted by jurdup
              yo
              CA dat is die cjromtische abretie ofzo
              heeft te maken met afbuigingen als je wijdere foto's wil trekken
              hebben ze mij toch gezegd
              dus canon schijnt daar last van te hebben net zoals dat purple fenomeen
              CA is niet hetzelfde als barrel distortion (=afbuigingen)!!
              CA (chromatische aberratie) zijn kleurafwijkingen en op zich is purple fringing daar ook een specifiek voorbeeld van.
              Canon 10D, glass, flashes & extra's
              Fuji S602Z & extra's
              www.CooMa.be BD0176BE

              Comment


              • #37
                heb verteld wat men mij gezegd heeft sorryryryryryryryrry

                heb ook gebeld naar photohall en daar zeiden ze me dat het maandag zou binnenkomen
                zal zeker eens gaan zien
                en heb enorm veel goesting om hem te kopen
                is zeker geen slecht toestel

                Comment


                • #38
                  Mooi, weer een toekomstige G gebruiker. Verbaast me wel dat de G3 nog steeds nieuw te koop is, deze is al een tijdje uit productie. Er is wel relatief veel vraag naar omdat de G3 beter zou presteren dan de G5 wat betreft CA en ruis. Dit heeft o.a. te maken met een even grote CCD maar dan bij de G5 meer pixel erop geperst wat leidt tot (relatief) meer ruis.

                  Zowel de G3 als G5 zijn gewoon goede toestellen en ben er sinds mijn aanschaf een half jaar geleden nog steeds erg tevreden over. Ik moet zeggen, heb een week geleden even met de DMC-FZ10 van panasonic gespeeld, leuk ding, leuke lens maar qua foto's (scherpte, kleuren) verslaat hij wel degelijk niet de G5!

                  Succes

                  Comment


                  • #39
                    Die G3 wordt idd. al een tijdje niet meer gemaakt, maar de meeste prosumer toestellen worden in batch gemaakt. Daardoor kan het zijn dat er van de laatste productieruns (na aankondigen van opvolger) maar een beperkt aantal meer verkocht wordt. En die overstocks vinden meestal ook nog wel hun weg naar de markt... Dat zal zo'n partij zijn...
                    Canon 10D, glass, flashes & extra's
                    Fuji S602Z & extra's
                    www.CooMa.be BD0176BE

                    Comment


                    • #40
                      <font face="Times New Roman"></font id="Times New Roman">
                      beste forumlezers,
                      heb bevestiging gekregen van Photohall en woensdag wordt het toestel geleverd
                      hebben mij bevestigd dat het over nieuwe toestellen gaat
                      tot later

                      Comment


                      • #41
                        bere
                        zal me er eentje aanschaffen denk ik

                        Comment


                        • #42
                          Heb em sinds vandaag in bezit,
                          Het zijn volledig nieuwe toestellen. Er zit een nederlandse en Franse
                          handleiding bij. Bij de Origin staat Great Britain... is dat bij al die toestellen zo, of heb ik een Engelse versie?

                          Hij overtreft men verwachtingen. Fantastisch toestel voor deze prijs.

                          Comment


                          • #43
                            Heb hem sinds vorige woensdag Leuk toestel (is m'n eerste)
                            Wat me wel opviel was dat ik al 2 maal de accu heb moeten opladen. Eerste keer vond ik redelijk normaal (toestel komt uit winkel, je weet nooit hoe lang de batterij al ligt) maar na een dagje spelen is de 100% toch weeral op .. :/ Redelijk jammer.

                            Hij gaat binnekort mee op daguitstap/vakantie,.. Dan zal ik hopelijk een duidelijker beeld hebben over de accu en een eventuele reserver aankoop van accu overwegen.

                            Het is btw een zeer robuust toestel (niet te vergelijken met bv een A80 ofzo)

                            Comment


                            • #44
                              en heb je veel last van de fenomenen die ze beschrijven op de forums?

                              heb vandaag de G5 en de Nikon Coolpix 5700 in de hand gehad moet zeggen de Cp is heel indrukwekkend

                              Comment


                              • #45
                                <font face="Times New Roman"></font id="Times New Roman">
                                het bestelde toestel ligt klaar in de winkel , ga het zo vlug mogelijk ophalen
                                ik vermoed dat er op alle toestellen min punten zijn ,zo ook op het Nikon toestel
                                stel niet uit tot morgen wat ge vandaag door een kunt laten doen
                                groetjes

                                Comment

                                Working...
                                X