Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

blijver er nog 3 S1, S50, G5 Please

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by jurdup
    en heb je veel last van de fenomenen die ze beschrijven op de forums?

    heb vandaag de G5 en de Nikon Coolpix 5700 in de hand gehad moet zeggen de Cp is heel indrukwekkend
    Het is de G3 geworden die ze bij Photohall in de solden hadden (wat is dat toch voor een dure winkel anders zeg !). Ik vermoed dat je doelde op de problemen van de S1/G5 !?

    Comment


    • #47
      jah inderdaad

      Comment


      • #48
        Originally posted by jurdup
        hoelang gaan de batterijen mee van de S1????

        Hoeveel foto's kun je daarmee trekken
        Ik heb mijzelf vorige vrijdag ook een S1 IS gekocht, en deze gebruikt 4 gewone AA batterijtjes. Ik heb me ook een paar sets (3 om exact te zijn) 2300mHa AA herlaadbare batterijtjes gaan halen, ik heb s'avonds 3u zonder stoppen op dit toestel geprutst (intensief flits, zoom, display, ... gebruiken) - en de dag erna er nog een uurtje mee bezig geweest voor hij de boodschap "replace batteries" toonde... Kan je dus wel effe mee voort... Hoeveel foto's dat juist zijn weet ik niet, maar ik weet dat het een pak meer is dan mijn vorige camera (Canon S20)
        De IS is superhandig, zeker samen met de (zeer snelle) zoom. Trage focus weet ik niet - heb niet echt referentiemateriaal, maar niet echt last van gehad. En die 3.2MP - ik heb toch niets meer nodig voorlopig
        Sleep is a poor substitute for coffee

        Comment


        • #49
          <font face="Times New Roman"></font id="Times New Roman">
          heb toestel vandaag gaan ophalen , natuurlijk de G3
          ben voor het ogenblik bezig met de batterij aan het opladen om de volgende dagen enkele testen uit te voeren
          moet er speciaal op iets gelet of getest worden om onmiddellijk te zien of er ernstige gebreken zijn ?
          reakties van ervaren G3 en G5 gebruikers zijn welkom want we zijn met enkele nieuwkomers
          thanks

          Comment


          • #50
            jah mannen
            ben van vandaag ook den trotsen bezitter van den G3
            zulle

            we zullen hem straks eens aanleggen

            Comment


            • #51
              <font face="Times New Roman"></font id="Times New Roman">
              ja watte,
              ik denk dat we onze aankoop niet gaan beklagen, ben er al enkele uren zoet mee geweest
              onnoemelijk veel mogelijkheden en een kloek toestelletje
              proficiat

              Comment


              • #52
                moet zeggen de eerste indruk is zeker positief
                hopelijk blijft hetzo

                Comment


                • #53
                  Ik heb reeds 1,5 jaar een G3 het enige wat ik jammer vind aan het toestel is de beperkte zoom.
                  Verder heb geen klagen over het toestel. De knop voor de 'mode' instelling is wel snel beschadigd, van sommige symbolen is de inkt/verf volledig weg.
                  Canon EOS 5D mkII + EF 24-105mm f/4 L IS USM + EF 70-300 f/4-5.6 DO IS USM
                  Fujifilm X-E1 + XF18-55mmF2.8-4 R LM OIS

                  Comment


                  • #54
                    dus jij hebt de kodak al heel intens gebruikt dus

                    Comment

                    Working...
                    X