Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke smartphone om te fotograferen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Welke smartphone om te fotograferen

Om te antwoorden op de oorspronkelijke vraag over fotograferen met de smartphone: als apple-aanhanger ik heb een iphone5 (het is gewoon mijn soort besturingssysteem: je moet/kan er niet veel zelf aan aanpassen maar dat is wat ik wil, iets wat gewoon goed werkt) maar op gebied van foto's zie ik dat de S4 van mijn broer voor foto's te nemen wel heel handig is (groot scherm) en ook van kwaliteit en kleuren de mooiste resultaten geeft.

Comment

Re: Welke smartphone om te fotograferen

Er is geen duidelijk antwoord op je vraag te geven, elke smartphone maakt redelijke foto's tegenwoordig. Als je de mooiste kiekjes wilt schieten kan je dit het beste doen met een vaste camera (maar ik neem aan dat je dit al weet). Daarnaast heeft de kwaliteit van de lens op de smartphone veel effect op het resultaat. Smartphones met een Carl Seiz lens (Nokia Lumnia heeft dit vaak) maken dan ook mooie foto's. Ik denk dat de telefoon met de hoogste resolutie momenteel de Samsung Galaxy S5 is. Deze telefoon maakt het mogelijk om 4K beelden te filmen (als daar interesse in is natuurlijk) en heeft ook gewoon een goede foto stand. Als je Googled op de Samsung Galaxy S5 zie je dat het door menig site tot de beste smartphone van dit moment wordt gekozen.

Maar goed, zoals in eerdere reacties te lezen valt is de iPhone ook goed. Ikzelf gebruik een iPhone omdat het gewoon handig is met de rest van mn Apple producten en het super gebruiksvriendelijk is.

Comment

Working...
      X