Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

X-trans vs Fullframe

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: X-trans vs Fullframe

    Merci voor de adviezen... Heb besloten om toch maar voor fuji X-T1 kit te gaan... (compactere lenzen en veel grote aanbod op de moment; IQ is meer dan genoeg voor mij als amateurke )
    Heb ook een aantal lezen gekocht in US (BHPhoto ;daar loopt nu een actie op alle fuji lenzen (-150$ tot -250$ per lens eraf); hopelijk loopt dit goed af

    Hopelijk is de X-T1 nu snel leverbaar...

    Comment


    • #17
      Re: X-trans vs Fullframe

      Proficiat met je goede keuze.
      Over de objectieven? l Vertel me eens hoe je dit makkelijk kan bestellen /versturen. Heb ook via fujirumors gezien dat er voordelige sales te doen zijn. Maar via amazon Uk niet zo voordelig (cashback alleen voor Uk inwoners). Wil de 14mm en de 56mm wanneer leverbaar.. Ps dit mag ook via PB.

      Comment


      • #18
        Re: X-trans vs Fullframe

        Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk bericht
        Proficiat met je goede keuze.
        Over de objectieven? l Vertel me eens hoe je dit makkelijk kan bestellen /versturen. Heb ook via fujirumors gezien dat er voordelige sales te doen zijn. Maar via amazon Uk niet zo voordelig (cashback alleen voor Uk inwoners). Wil de 14mm en de 56mm wanneer leverbaar.. Ps dit mag ook via PB.
        Je mag mij ook 'n PB'ke sturen :-) Die acties in de VS zijn heel interessant. Maar als er dan douanekosten ed bijkomen...

        Comment


        • #19
          Re: X-trans vs Fullframe

          'k Ben ook wel benieuwd hoe je de duane kosten en zo omzeilt dan.
          Canon 5D Mark III | Canon 16-35mm f/2.8 L I | Canon 24-70mm f/2.8 L II | Sigma 50mm f/1.4 ART | Canon 100mm f/2.8 L MACRO IS | Canon 70-200mm f/2.8 L IS II | Canon 2x Extender III | Kenko 1.4 Extender

          Comment


          • #20
            Re: X-trans vs Fullframe

            Kosten omzeilen kan je niet maar met goedkope $ kortingen en incl. shipping & taxes is het nog goedkoper

            Je kan gewoon naar http://www.bhphotovideo.com/ gaan en de lenzen in het winkelmandje plaatsen

            Als je dan in je het winkelmandje zit kan je onderaan bij calculate shipping & Tax "Belgium" selecteren

            daarna de optie "pay now" selecteren en "UPS Worldwide Saver" kiezen en dan zie je alles kosten met invoertaksen e.d. inclusief

            Als je dan nog helemaal onderaan de currency verandert in euro dan kan je het bedrag in euro zien met alle kosten in...

            Comment

            Working...
            X