Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D1X

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon D1X

hoi
    van mijn d4 hebben ze hem geregeld in de winkel hij staat op automatisch.
    eerlijk gezegd heb ik geen verstand ervan om in dit menu te gaan.
    het enige wat hij moet doen van mij is als ik een foto neem dat het in orde is das alles
    wat ben je met een auto als je s'morgens je sleutels erin steek maar hij start niet.
    maar in elk geval bedank ik allen die gereageerd hebben
    Eddy

Comment

Hier Walter de derde ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mitsu Bekijk bericht
        hoi
        het enige wat hij moet doen van mij is als ik een foto neem dat het in orde is das alles
        wat ben je met een auto als je s'morgens je sleutels erin steek maar hij start niet.
        Eddy
        Sorry, maar ik denk dat je hier gewoon aan het zwanzen bent Eddy.
        Ik geloof van je ganse D4 verhaal geen bal. Sorry

Comment

Hier Geert de tweede ...

Comment

hoi van mijn d4 hebben ze hem geregeld in de winkel hij staat op automatisch. eerlijk gezegd heb ik geen verstand ervan om in dit menu te gaan. het enige wat hij moet doen van mij is als ik een foto neem dat het in orde is das alles wat ben je met een auto als je s'morgens je sleutels erin steek maar hij start niet. maar in elk geval bedank ik allen die gereageerd hebben Eddy
            Om dat probleem van dat zwart scherm en dat hij 'waarschijnlijk op manueel staat' op te lossen zou ik inderdaad de olie verversen en de koplampen vervangen.

Comment

Even misselijk geweest en besloten geen tijd meer te besteden aan iemand die een beweert een body te hebben van 4000+ euro en en dan 0 seconden aandacht zou willen hebben voor de werking. En dat terwijl er niet te tellen mensen dromen van zo'n body en er dagen in zouden willen steken om ermee te leren werken.
              Beleefd gezegd: dikke foei! Onbeleefd gezegd: ga ergens anders de boel opnaaien met je gezwets, maar niet hier!
              Sony en Olympus
              Fotoseries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
                Even misselijk geweest en besloten geen tijd meer te besteden aan iemand die een beweert een body te hebben van 4000+ euro en en dan 0 seconden aandacht zou willen hebben voor de werking. En dat terwijl er niet te tellen mensen dromen van zo'n body en er dagen in zouden willen steken om ermee te leren werken.
                Beleefd gezegd: dikke foei! Onbeleefd gezegd: ga ergens anders de boel opnaaien met je gezwets, maar niet hier!
                Ja idd raar verhaal hoor, als er een groene auto stand op stond dan zou hij die constant in die modus gebruiken??
                "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

hoi
                  Eddy

Hoe kunnen ze dat nu regelen in de winkel, er zijn zo veel verschillende omstandigheden waar je "als fotograaf" rekening mee houd.
                  Het grote deel van de foto's zullen dus echt niet in orde zijn, om maar niets te zeggen over het potentieel dat je op die manier mist.
                  Zelfs een beginner weet dat.
                  Ik denk dat ik Geert moet volgen....
                  D800 en een goed glasservies

Comment

als je het niet gelooft dat ik een d4 heb zal ik eens betalings bewijs laten scannen

Comment

Hallo
                      jullie verplichten me om te reageren
                      sommig zeggen dat ik het uit mijn duim zuig dat ik een D4 heb
                      dan zeg ge moet komen zien dan he.
                      heb al veel zakens gedaan en waarom zou ik liegen wat steek je daarmee in je zakken

Comment

Ik had dit bericht ook als PM, onbegrijpelijk. Laat ik het zo zeggen: als je een d4 hebt en je durft er niet mee naar buiten en je kunt hem ook niet instellen wordt het tijd om zo'n duur toestel te verkopen. Echt heel zonde.
                        Sony en Olympus
                        Fotoseries

Comment

Hallo
                          jullie verplichten me om te reageren
                          sommig zeggen dat ik het uit mijn duim zuig dat ik een D4 heb
                          dan zeg ge moet komen zien dan he.
                          heb al veel zakens gedaan en waarom zou ik liegen wat steek je daarmee in je zakken
                          Zeer mee eens. Ik heb zelf een D1 en ik wil je best komen helpen ter plaatse. Zie ook mijn eerdere reactie.
                          Waar woon je ? Normaal gesproken heb ik zaterdag tijd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                            Zeer mee eens. Ik heb zelf een D1 en ik wil je best komen helpen ter plaatse. Zie ook mijn eerdere reactie.
                            Waar woon je ? Normaal gesproken heb ik zaterdag tijd.
                            Die is goed!

Walter
                            D850

Comment

hoi
                              kijk we zullen niet de ketel verwijten he
                              wie het niet gelooft van mijn nikon D4 zend een email naar me dan stuur ik je het aankoop bewijs door.
                              want ik ben het beu dat men zegt dat het niet waar is.
                              sorry hoor
                              t'is niet omdat ik er niet goed mee kan werken dat ge direct de mensen moet afkraken.
                              ben ook maar een mens

Comment

werkt "ctrl + alt + delete " ook niet?

Comment

Working...
                                X