Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Lijkt mij een dataprobleem met de bestanden. Kan denk ik komen door foute aanmaak van het bestand door je toestel, of fout wegschrijven van het bestand op je kaartje door het toestel, of door defecte geheugenkaart ? Misschien eens proberen of je met dit kaartje in een ander toestel, of met een ander kaartje in dit toestel hetzelfde probleem hebt.
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein
Ik ben erachter wat er aan de hand is. De foto staat n.l. nog goed op het geheugenkaartje. Er gaat iets mis tijdens het importeren. Misschien ligt het aan de cardreader?
Dit is vanwege een corrupt/goedkoop SD kaartje. Haal je batterij eens uit je toestel en test met een nieuw SD kaartje. Als de foto's op je camera in orde zijn, ligt het aan de manier waarop je het overzet. Gebruik geen USB-kabel, maar gebruik een card reader.
Comment