Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Heb ook een RX100 MK1 en is een super toestel. Ik gebruik hem als "steeds in mijn zak camera" naast de D700.
Zeker een aanrader. Nadelen zijn geen externe lader, max 28mm groothoek, diafragma gaat snel kleiner naarmate je inzoomt en dure originele camerahoes.
Ik heb er zo'n harde screenprotecter op en deze zou ik zeker aanraden!
Nikon D700, wat glas en Sony RX100
BD2424BE Klik voor meer!
Nadelen zijn geen externe lader, max 28mm groothoek, diafragma gaat snel kleiner naarmate je inzoomt en dure originele camerahoes.
Ik heb er zo'n harde screenprotecter op en deze zou ik zeker aanraden!
Maar veel "nadelen" zijn gemakkelijk te verhelpen hé . Ik heb me net een lader + kabel auto + 2 batterijen aangeschaft voor 17.99 USD, en alternatieve camerabescherming ook wel te vinden.
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein
Maar veel "nadelen" zijn gemakkelijk te verhelpen hé . Ik heb me net een lader + kabel auto + 2 batterijen aangeschaft voor 17.99 USD, en alternatieve camerabescherming ook wel te vinden.
Comment