Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D100 D60 en S2 in direct vergelijk

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Precies Jan, ik doelde ook meer aan te geven dat een onderlinge vergelijking van features van die camera's via internet me wel een goed idee lijkt, het vergelijken van de foto's al minder (wie heeft ze gemaakt, en hoe, en dus: bekijk ik die foto's of mijn monitor - zelfs al ben ik daaraan gewend).

Persoonlijk kopen mijn vingers een camera, niet mijn ogen (hoe raar dat ook klinkt): Ik neem die dingen in mijn handen, speel en fotografeer er even mee en beslis dan tot aankoop (of niet). Daarbij telt voor mij persoonlijk dat ik waarschijnlijk de kleinste, lichtste en 'handigste' zal kopen, ook weer een taak voor mijn vingers dus

Comment

Persoonlijk kopen mijn vingers een camera, niet mijn ogen (hoe raar dat ook klinkt): Ik neem die dingen in mijn handen, speel en fotografeer er even mee en beslis dan tot aankoop (of niet).
      Erik,
      Ook dit is een aspect wat zeker een rol meespeelt. Nu heb ik het geluk mogen smaken dat ik de D60 en D100 al in mijn handen heb mogen hebben. In principe liggen beide camera's goed in de handen, waarbij de D100 in mijn geval (grootte van de handen hè) iets beter ligt/pakt omdat de body iets groter is. De S2 heb ik helaas nog niet gezien, maar gelet op de foto's ga ik er vanuit dat deze vergelijkbaar zoniet beter (bekleedt met een soort rubber) zal zijn dan de S1. Wat betreft de bediening zie ik ook geen probleem van één der camera's, de meest essentiele zaken zijn goed toegankelijk en bereikbaar. Mijn vingers hebben derhalve al kunnen "proeven".

Jan

You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

Comment

Working...
      X