Re: Welke camera kopen voor een amateurfotografe die op safari gaat?
TS wil safari rondreis en strandvakantie combineren veronderstel ik, gelet op het budget ook denk ik dat TS goedkoper af is met 2 toestellen die zijn eigen doel hebben, enerzijds superzoom om video en foto te combineren en onderwatercamera om te snorkelen, correct me if i'm wrong here
ALs je de Fuji XP 60 neemt samen met de Sony DSC HX300 dan kom je op ongeveer 595 euro.
Wat jij wil aanraden aan TS is een toestel dat geschikt is voor gebruik tot 60 meter diepte om te snorkelen, met slechts 5x optische zoom en een winkelprijs van 499 euro, dan mist TS de superzoom voor safari, voor 95 euro meer heeft TS en superzoom en onderwatercamera specifiek voor de 2 doelen die TS wenst.
mvg,
Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign
Bekijk bericht
ALs je de Fuji XP 60 neemt samen met de Sony DSC HX300 dan kom je op ongeveer 595 euro.
Wat jij wil aanraden aan TS is een toestel dat geschikt is voor gebruik tot 60 meter diepte om te snorkelen, met slechts 5x optische zoom en een winkelprijs van 499 euro, dan mist TS de superzoom voor safari, voor 95 euro meer heeft TS en superzoom en onderwatercamera specifiek voor de 2 doelen die TS wenst.
mvg,
Comment